Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهریار گفت: طرح کنترل و انسداد مبادی ورودی و خروجی شهرستان شهریار و عدم پذیرایی از مهمانان و شهروندان غیربومی از روز ۱۱ فرودین برای گذراندن روز طبیعت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، رضا غلامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری، اظهار داشت: آمارها و فراز و نشیب‌های موجود در گزارشات مربوط به موارد مشکوک، مبتلایان و فوت کنندگان کرونا حاکی از آن است که هر زمان آحاد جامعه بیشتر نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کرده‌اند، این آمار کاهشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از محل اعتبارات ارزش افزوده مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در قالب ۲ تفاهم نامه با شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان نور شهریار نسبت به تجهیز مراکز درمانی اقدام شد و ۱۵ تخت آی‌سی‌یو و ۵۰ تخت جنرال بیمارستانی برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص خواهد یافت.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهریار بیان داشت: به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال یک مرکز نقاتگاه بیماران با ۱۰۰ تخت در اردوگاه هلال احمر شهرستان تجهیز و ۵۰ تخت نیز در اردوگاه شهید منتظری به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

غلامی ادامه داد: طرح غربالگری شهروندان از روز گذشته با مشارکت نیروهای بسیجی و جهادی و نظارت شبکه بهداشت آغاز شده است و از تمامی مردم خواهشمندیم که شهروندان به تماس‌های سامانه ۴۰۳۰ و پایگاه‌های مقاومت بسیج پاسخگو و همکاری لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: مسدود کردن مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان به فرمانداران محول شده و حسب ابلاغ صورت گرفته به شهرداران شهریار تمامی معابر فرعی ورودی به شهرها را مسدود کنند و از ۱۱ فرودین مبادی ورودی و خروجی اصلی و فرعی شهریار با حضور نیروی انتظامی کنترل و از ورود شهروندان غیربومی و شهرهای دیگر به منظور حضور در روز طبیعت ممانعت خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری شهریار خاطرنشان کرد: تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و از شهروندان شهریار نیز درخواست داریم میزبانی سایر شهروندان را در باغات و باغ‌ ویلاهای سطح شهرستان را نپذیرند و در طی این طرح از ورود غیرساکنان جلوگیری خواهد شد.

غلامی تصریح کرد: در حال حاضر به نسبت وضعیت بهتری در خصوص عدم فعالیت صنوف مختلف در سطح شهرستان داریم و حدود ۷۰ درصد از کسبه و شهروندان در این طرح‌ها همیاری کردند و باید با همکاری و هم‌افزایی همگانی این موضوع ارتقا یافته و کنترل بیماری با روند بهتری انجام پذیرد.

انتهای پیام/ش/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: غربالگری شهریار طبیعت نیروی انتظامی سرپرست معاونت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحدهای صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.

وی به اهمیت حفظ زمین پاک و نقش مردم و مسئولان در تحقق آن در شهرستان اشاره کرد و گفت: همه باید خود را در حفظ زمین پاک بیش از گذشته مسئول بدانند.

زارع افزود: یکی از مهمترین مأموریت‌های این اداره در کنار تلاش و همراهی ادارات، کار فرهنگی و آموزشی برای فرهنگ سازی حفظ محیط از آلودگی‌ها است.

وی گفت: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.

کد خبر 6088495

دیگر خبرها

  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند