Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تابستان سال 2019 هامس رودریگز پیشنهاد هایی که از لیگ برتر انگلیس داشت را رد کرد تا به رئال مادرید برگردد اما به نظر می رسد در سال 2020 باید تجدید نظر کند.

طرفداری- علاقه آرسنال به این بازیکن خبر جدیدی نیست چرا که توپچی ها در سال 2019 هم به سراغ این هافبک کلمبیایی آمده بودند اما او به مدیر برنامه اش خورخه مندز اعلام کرد که قصد بازگشت به مادرید را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکـا، سال گذشته یوونتوس پیشنهادی به این بازیکن نداد، اما ناپولی و اتلتیکو مادرید تا آخرین روز های تابستان برای جذب او تلاش کردند. کارلو آنچلوتی شخصاً درخواست خرید او را به رئیس باشگاه ناپولی ارائه کرده بود، اما تیم ایتالیایی هرگز پیشنهاد مد نظر رئال مادرید را ارائه نکرد.

حالا ناپولی تحت هدایت فرد دیگری است، و اتلتیکو مادرید هم اولویت های دیگری دارد، تا تنها مقصد باقی مانده برای هامس لیگ برتر انگلیس باشد. این بازیکن دیگر در موقعیتی نیست که پیشنهادی از آرسنال را رد کند، و آنها بیشترین شانس را برای خرید هامس دارند.

اورتون هم با وجود کارلو آنچلوتی روی نیمکت، هنوز علاقه ای نشان نداده اما به نظر می رسد تنها گزینه باقی مانده برای ستاره کلمبیایی لیگ برتر انگلیس باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...