Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:20:04 GMT

بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان کرمان فراهم شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۰۶۸

بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان کرمان فراهم شد

فریدون فعالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش سفرهای نوروزی در این روزهای ماندن مردم در خانه ، لزوم راه اندازی طرح گردشگری مجازی از ضروریات است که خوشبختانه بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری این استان از طریق رسانه ها و فضای مجازی میسر شده است. 
وی با اشاره به اینکه گردشگری مجازی در شناساندن قابلیت های تاریخی و گردشگری استان کرمان کمک زیادی می کند گفت: این ظرفیت های گردشگری به صورت نماهنگ در فضای مجازی پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان تصریح کرد: بازدید مجازی از بناهای تاریخی استان کرمان فراهم شده است امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت بوجود آمده در محیط خانه استفاده کنند و از طریق فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور ایران را مورد بازدید قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با مراجعه به پیج اینستاگرامی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به آدر Kerman_cthh،می‌توانند با مکان‌های گردشگری و تاریخی استان کرمان آشنا شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان جهانگردی پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان جهانگردی ویروس کرونا کرمان جهانگردی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • کشف بناهای ماقبل‌تاریخی که «مسیری به جهان پس از مرگ» بودند (+عکس)
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار