Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی‌های استان سمنان تا روز نهم فروردین ماه به ۷۵۹ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر اعلام رؤسای دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان که هشت شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارند، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده ۱۰ مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هشت شهرستان شاهرود، میامی، سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند، به ۷۵۹ نفر رسیده است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز نهم فروردین‌ماه به ۶۰۷ نفر رسیده است.

بر پایه آمارهای دریافت‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز نهم فرودین ماه، ۴۰۹ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و شمار مبتلایان جدید، صفر اعلام شده است.

شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در ۶ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز نهم فروردین‌ماه به ۳۳۱ نفر رسیده است.

بنا بر اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که دو شهرستان شاهرود و میامی را در این استان زیرپوشش خود دارد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این دو شهرستان به ۳۵۰ نفر رسیده است.

بر پایه آمار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، شمار مبتلایان جدید در شهرستان‌های شاهرود و میامی، ۱۰ نفر است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در دو شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا روز نهم فروردین‌ماه به ۲۷۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان سمنان دانشگاه علوم پزشکی کرونا تا روز نهم فروردین ماه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ویروس کرونا ویروس کرونا شمار مبتلایان نفر رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرپرست میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نشست بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با بررسی بنای آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی به‌عنوان نمونه مطالعه در استان سمنان برگزار شد.
سروش هاشمی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای این نشست ، ارائه طرح مرمت مبنی بر استانداردهای جهانی بود.
در این نشست، گروه پژوهشگران موسسه بین‌المللی ایسکاراسا به دستاورد خود در زمینه‌های مطالعات سازه، مصالح، خاک، پایش از طریق آزمودن ارتعاشی و فروشست زمین پرداختند.
بررسی موضوع فرونشست زمین و پیامدهای آن از موضوعات مهمی بود که در این نشست بررسی شد.
پروفسور گرون آرون؛ استاد دانشگاه صنعتی بیلدیز ترکیه، نیلکون اوگون؛ مدیرعامل شرکت مشاور مرمت کشور ترکیه از سخنرانان بین‌المللی ، فاطمه داوری؛ مدیرکل حفظ و احیای بناها بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی، مهرداد حجازی؛ استاد تمام دانشگاه اصفهان و محمود هاشمی؛ دانشیار دانشگاه اصفهان سخنرانان این نشست بودند.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی