Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «علی آقازاده» در این پیام که نسخه‌ای از شنبه شب به دست ایرنا رسید افزوده است: این روزها که ایران اسلامی و جهان درگیر مسئله‌ای فراگیر و بحرانی به نام اپیدمی کرونا است عزم ملی، همبستگی و اعتماد اجتماعی رمز تحقق استراتژی پیشگیرانه و مقابله با این بیماری است.

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: امروز در مسیر مقابله با ویروس کرونا همراهی و همدلی مردم و مسوولان که برگرفته از فرهنگ والای ایثار و از خودگذشتگی و حس مسئولیت پذیری است در جای جای ایران اسلامی و استان مرکزی مشهود و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی اضافه کرده است: خیران، سازمان‌ها و موسسات مردم نهاد و گروه‌های جهادی در کنار سایر نهادهای دولتی و مدافعان سلامت با اطلاع رسانی، تامین اقلام و تجهیزات پزشکی، جذب منابع مردمی، آموزش و توجیه عمومی، تقویت روحیه عمومی جامعه و حمایت از بخش‌های آسیب پذیر  و طبقات محروم در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان مرکزی بخوبی نقش آفرینی کرده‌اند که این اقدامات در بهبود شرایط و تثبیت روند این بیماری در استان موثر بوده است.

آقازاده در این پیام از زحمات و تلاش‌های خیران، سازمان ها و موسسات مردم نهاد، گروه‌های جهادی و همه افرادی که در این روزهای سخت در کنار کادر پزشکی و درمانی از هیچ تلاشی برای پیشگیری و مقابله با این بیماری دریغ نکرده‌اند تشکر و قدردانی کرد و آورده است: امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه همدلی و هم بستگی هر چه زودتر بر این بیماری فائق شویم.

تاکنون یک‌هزار و ۵۰ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۸۰ نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی علی آقازاده ویروس کرونا اراک استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود