Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:06:49 GMT

استمرار ضد عفونی معابر و خیابان‌های شهر ساری

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۵۶۵

استمرار ضد عفونی معابر و خیابان‌های شهر ساری

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از استمرار ضدعفونی مستمر معابر و اماکن عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، علی دومیرکلایی اظهار کرد: به دستور شهردار ساری پنجمین مرحله از ضدعفونی سطح شهر در سال جدید اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آتش نشانی ساری با از تمام ظرفیت‌ها و نیروی انسانی در سم پاشی و ضدعفونی شهر استفاده می‌کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز مازندران با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، افزود: شهروندان با رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و نیز عدم خروج غیر ضرور از منازل جهت پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا همکاری کنند.

دومیرکلایی با تشکر از همراهی شهروندان ساروی ادامه داد: به دستور شهردار ساری سازمانهای تابعه شهرداری و آتش نشانی تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار شهروندان خواهند بود.

وی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در سال گذشته بیش از بیست و پنج مرحله و در سال جدید نیز در 5 مرحله اقدام به ضدعفونی و سم پاشی سطح شهر ساری کرده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از آمادگی کامل این سازمان جهت  ادامه عملیات ضد عفونی سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ششمین مرحله ضدعفونی سطح شهر نیز صبح شنبه نهم فروردین ماه به همت آتش نشانان این سازمان در سطح شهر ساری انجام شد.

انتهای پیام/86041/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: ساری ضد عفونی آتش نشانی شهرداری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرداری ساری ویروس کرونا سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز