Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد جوادی (مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری) با اشاره به آغاز بارندگی‌های شدید در این استان گفت: از روز سوم فروردین بسیاری از شهرستان‌های استان با بارش برف مواجه شدند؛ چنانکه در کوهرنگ شاهد نشستن برف تا ارتفاع ۳۰ تا  ۴۰  سانتیمتر هستیم. باران کماکان ادامه دارد و احتمالاً این بارش طی چند روز آینده نیز به صورت متناوب ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در خصوص وضعیت حضور مسافران در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تمام تاسیسات گردشگری در استان تعطیل هستند و هیچ پذیرش مهمان در این مراکز انجام نمی‌شود. فقط دو هتل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز هستند که البته هیچ مسافری در این هتل‌ها اقامت ندارد. در واقع می‌توان گفت، ضریب اشغال اقامت در استان چهارمحال و بختیاری صفر است.

جوادی از کنترل مبادی ورودی به استان خبر داد و گفت: جلوی ماشین‌هایی که از استان‌های دیگر به چهارمحال و بختیاری می‌آیند، گرفته می‌شود و کنترل‌های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا انجام می‌پذیرد. همچنین به آنها گفته می‌شود که به استان وارد نشود. البته بسیاری از افرادی که به این استان سفر می‌کنند در واقع هم‌استانی‌هایی هستند که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند و برای دید و بازدید و سرزدن به اقوام و خانواده آمده‌اند. البته آمار دقیقی از این تعداد از مسافران در دست نداریم با این وجود می‌دانیم هیچیک از این افراد در مراکز اقامتی  رسمی استان اسکان داده نشده‌اند.

 به گفته مدیرکل میراث و گردشگری چهارمحال و بختیاری، کنترل‌های زیادی در خصوص نظارت بر فعالیت دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری انجام می‌شود تا هیچ گونه تبلیغاتی برای برگزاری تور و حضور مسافران در استان نداشته باشند. در این میان پروانه فعالیت ۲ دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری که تخلفاتی در این حوزه داشتند، باطل شده است.

جوادی یادآور شد: درحال حاضر هیچ گزارشی از فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز نداریم و کنترل‌ها در این خصوص انجام می‌شود.

 او تصریح کرد: ضریب اشغال مراکز اقامتی استان در نوروز ۹۸ حدود ۶۰ درصد بود و در نوروز ۹۹ نیز تمام تورها و رزروهای اقامت به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کرونا کرونا 2019 نوروز ۹۹ سفر به چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امورعشایر استان با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.
محمودی ابا اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان  هستند افزود: پیگیری های  لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.
وی گفت: زمان تقویم کوچ  عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خسارت

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر