Web Analytics Made Easy - Statcounter

ییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به تمام ضابطین قضایی و پلیس دستور اکید داده شده با افرادی که نسبت به سلامتی شهروندان بی‌تفاوت هستند، برخورد جدی کنند.

به گزارش برنا،ناصر عتباتی در آیین معارفه رییس جدید دادگستری مشگین شهر اظهارداشت: بر اساس دستورالعمل صادره تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان فعلا تعطیل است و تردد خودروها در جاده‌های استان هم تابع شرایط خاصی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح‌کرد: در صورت تخلف علاوه بر اعمال جریمه تعیین شده خودرو نیز به پارگینگ منتقل خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با احترام به قوانین وضع شده در زمینه رعایت دقیق موارد بهداشتی در ریشه‌کنی این بیماری سهیم باشند.

وی در مورد اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز گفت: در اجرای این طرح ملی قوه قضاییه و ماموران اجرایی بدون هرگونه اغماضی رفتار خواهند کرد.

عتباتی همچنین با تجلیل از مدافعان سلامت و دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا دستگاه قضایی استان در کنار سایر مسوولان با گرانفروشی و احتکار انواع مواد ضدعفونی کننده،  ماسک ، دستتکش و سایر اقلام بهداشتی کمک کار مدافعان سلامت بوده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود  کمک همه‌جانبه در جهت تحقق شعار جهش تولید را از اولویت‌های دادگستری استان در سال جاری ذکر کرد.

او افزود: دستگاه قضایی استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای مبارزه با فعالیت‌های ناسالم اقتصادی ،مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،مبارزه با رانت‌خواری و سوء‌استفاده‌های احتمالی اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

عتباتی با بیان اینکه در سال گذشته مشکل ۳۵ واحد تولیدی مشکل‌دار استان با کمک کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان برطرف شد، از ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی در استان خبر داد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عتباتی کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان