Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، با تاثیر موج بارشی طی امروز در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود.

تا ساعات ظهر در استان بارش باران طی ساعاتی رگبار و رعد وبرق خواهیم داشت که شرایط بارشی در مناطق شمالی و شمال شرقی مناسب‌تر خواهد بود، با یک وقفه بارشی مجددا از اواخر امشب با تقویت موج بارشی در استان شرایط بارشی مناسب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی فردا دوشنبه شدت بارش در نیمه شرقی و شمالی استان خواهد بود. با توجه به فعالیت مناسب‌تر سامانه بارشی در استان‌های همجوار احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق شرقی و شمالی استان دور از انتظار نخواهد بود که توصیه می‌شود از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود. این موج بارشی تا ساعات بعدازظهر روز دوشنبه در مناطق شرقی استان ماندگار خواهد بود.

طی امروز تا ظهر دوشنبه در مناطق دریایی به ویژه جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی در محدوده ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد، از بعدازظهر دوشنبه تا روز سه شنبه با خروج موج بارشی از مناطق غربی استان و تغییر سوی باد به شمال غرب شرایط نامساعد دریایی تداوم خواهد داشت و از روز چهارشنبه کاهش سرعت باد و تلاطم دریا پیش بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی طی امروز و فردا کاهش نسبی دمای بیشینه در اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تداوم ناپایداری جوی وضعیت آب و هوا هواشناسی هرمزگان پیش بینی می شود موج بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی