Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کمالی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا مرزهای ورودی به سیستان و بلوچستان بسته شده‌ و مردم شهرها از تحرک باز مانده‌اند و بیشترین آسیب به سرمایه‌گذاران، کارمندان و کارگران بخش صنعت گردشگری وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه ضریب اشغال اتاق و تخت در واحدهای اقامتی سیستان و بلوچستان به کمتر از یک درصد رسیده است، گفت: نظارت‌ها همچنان ادامه داشته و با متخلفان و واحدهای غیرمجاز برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس گروه مراکز و خدمات گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: آژانس‌های مسافرتی و گردشگری به دلیل محدودیت‌های مسافرتی درآمدی نداشته و مجتمع‌های تفریحی، گردشگری و سفره‌خانه‌های سنتی کاملا تعطیل شده‌اند.

وی از مردم خواست که در خانه بمانند و سفرهای خود را به بعد از شکست ویروس کرونا موکول کنند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۸۵ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سرمایه گذاران سیستان و بلوچستان صنعت گردشگری وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور