Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر نصیری، فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان در گفت و گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: درحال حاضر در تمامی محور‌های استان کرمان در بخش شمالی شاهد بارش باران و در برخی محور‌ها نیز بارش برف را هستیم.

او افزود: بارش باران در تمامی محور‌ها شروع شده و همچنان ادامه دارد و تردد عادی است، اما درمحور گدار کفنوئیه شهرستان بافت از ساعت چهار بامداد امروز شاهد بارش سنگین برف هستیم، اما خوشبختانه تردد روان و محور باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ نصیری از رانندگانی که مجبور به سفر در این محور‌های هستند خواست: جوانب احتیاط رارعایت کنند.

او به آغاز طرح کاهش فاصله اجتماعی از روز گذشته دراستان همزمان با سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: این طرح از روز گذشته در استان آغاز شده است و تا بیستم فروردین ماه ادامه ارد.

 

سرهنگ نصیری بیان داشت: ممکن است اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بنا به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا ادامه یابد و زمان اعلام شده تمدید شود.

فرمانده پلیس راه شمال کرمان تأکید کرد: مردم باید بدانند در زمان اجرای این طرح تردد از یک شهر به شهر دیگرممنوع و شناسایی بر حسب پلاک راننده خودرو است و این موضوع به شدت کنترل می شود.

 

سرهنگ نصیری گفت: کنترل جاده‌ها علاوه بر حضور پلیس، از طریق فعالیت دوربین‌های کنترل انجام می‌شود و اگر خودرویی دو بار از یک مسیرعبور کند، مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود غیر قانونی به یک شهر و در صورت تکرار، توقیف یک ماهه خودرو نیز خواهد شد.

او از مردم خواست: با رعایت مقررات اعلام شده ضمن احترام به حقوق خود و سایرین در قطع زنجیره ویروس کرونا سهیم باشند و سلامتی را به خود، خانواده و سپس به جامعه هدیه دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم

فرماندار کرمان گفت: باتداوم بارش ها، ترمیم دریواسیون ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی بابایی امروز - پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۳ کیلومتر از راه‌های روستایی (خاکی) که طی بارندگی اواخر هفته گذشته دچار خسارت، آب بردگی، یا بر اثر طغیان سیلاب و رودخانه تخریب شده بود، با تلاش عوامل راهداری شهرستان کرمان بازگشایی و تیغ زنی و ترمیم شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه پل که در معرض سیل بودند، مجدداً بازدید و تنقیه و لایروبی شدند، افزود: در حال حاضر با تداوم بارش‌ها طی روزهای آینده ترمیم دریواسیون‌ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان در حال انجام است.

کد خبر 750133

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد