Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشنامه مهدی جمالی نژاد به استانداران در راستای اجرای اوامر رییس جمهوری محترم و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور پیاده‌سازی طرح جداسازی اجتماعی در معابر شهری و محدود نمودن تردد وسایل نقلیه شخصی و جهت پاسخگویی به سفرهای ضروری در هر استان، مواردی در زمینه محدودسازی نحوه خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شامل: مترو، اتوبوس، تاکسی و مسافربرهای اینترنتی با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری لازم ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بخشنامه آمده با بررسی عرضه و تقاضا در شرایط جدید، خدمات رسانی محدود با تقاضای مربوطه با هدف پوشش سفرهای ضروری صورت گیرد.

در بخشنامه معاون عمرانی وزیر کشور همچنین آمده که در برآورد عرضه، رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در جهت پیشگیری از انتقال بیماری کووید 19 به کاربران ناوگان حمل و نقل جهت حفظ پایداری سرویس دهی مد نظر قرار گیرد و در ارائه خدمت، تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی توسط کاربران ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت گردد.

در بخشنامه جمالی نژاد همچنین آمده است که در برآورد تقاضای سفر، ملاحظات لازم از منظر میزان و جغرافیای تقاضای سفر اعم از تعداد سفرهای کاری برای یک سوم ظرفیت فعال کارمندان ادارات، مکان کارخانجات و واحدهای تولیدی تأمین کننده کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از ارائه خدمات به مکان های تفریحی، گردشگری و دیگر نقاط جاذب سفر، مد نظر قرار گیرد. 

در ادامه این بخشنامه تاکید شده که سرفاصله زمانی ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به نحوی تنظیم گردد تا باعث ازدحام مسافرین در برخی از ایستگاه ها و یا ناوگان نشود. 

در بخشنامه معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید براینکه در خدمت رسانی ناوگان حمل و  نقل عمومی شهری از لحاظ زمانی و جغرافیایی باید به تردد کارگران و دیگر اقشار ضعیف جامعه توجه لازم صورت گیرد، آمده است: ضرورت دارد ناوگان حمل و نقل بار که کالاهای اساسی و مرتبط با مایحتاج ضروری مردم را جابجا می نمایند، بدون هیچگونه محدودیتی و با بیشترین کارایی فعال نگه داشته شوند.

کد خبر 4888164

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی ویروس کرونا ابلاغ ویروس کرونا وزارت بهداشت سعید نمکی علیرضا زالی شیوع کرونا کیانوش جهانپور سازمان غذا و دارو ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طب سنتی کووید 19 دارو هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا رئیسی ناوگان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، غیرتی با اشاره به شکسته شدن بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه گفت: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

دیگر خبرها

  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند