Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:03:44 GMT

۴۰ واحد صنفی شهرستان کمیجان مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۳۲۶

۴۰ واحد صنفی شهرستان کمیجان مهر و موم شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اتاق اصناف استان مرکزی، «محمد اسلامی» افزود: مصوبات قرارگاه زیستی استان در پیشگیری و مهار کرونا لازم الاجرا است و  از تمامی کسبه درخواست می‌شود  برای حفظ سلامتی خود و آحاد مردم این دستورات را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری  در شرایط شیوع کووید ۱۹ ممنوع است و به جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مغازه‌های فروش اقلام پروتئینی و میوه‌فروشی‌ها بقیه واحدهای صنفی باید کسب و کار خود را تا اطلاع ثانوی تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان مرکزی به یکهزار و ۵۰ نفر رسیده است.

 کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید ۱۹ نشان داده  که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه،تنگی نفس، سردرد و گاهی با  اسهال و استفراغ همراه است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی زمستان سرماخوردگی کسب و کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان