Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:30:52 GMT

کاهش دستمزدها درلیگ برتر در راه است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۷۲۲

کاهش دستمزدها درلیگ برتر در راه است

بازیکنان تیم های بزرگ در لیگ های معتبر با وجود اینکه قرار است ادامه ی لیگ در ماه های آتی از سر گرفته شود بخشی از دستمزد خود را بخشیدند.

به گزارش "ورزش سه"، حالا برای برخی این سوال مطرح شده در حالی که قرار است در ماه های آتی لیگ ادامه پیدا کند بخشش دستمزد به چه معنی می تواند باشد؟ واقعیت این است به دنبال شیوع ویروس کرونا و هم چنین تعطیلی بازی های لیگ برتر درآمد باشگاه ها در ماه های اخیر با سقوط سهام آنها در بازار بورس کاهش یافته و طبیعتا اگر این رفتار از سوی بازیکنان صورت نمی گرفت باشگاه ها در پرداخت دستمزدها با مشکل مواجه می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این تیم ها بایرن مونیخ بود. بازیکنان این تیم به صورت خودجوش و بعد از جلسه ای که با مدیر باشگاه برگزار کردند، اعلام داشتند در ماه های آتی 20 درصد از دستمزد خود را دریافت نخواهند کرد.

 

رفتارهای صورت گرفته در فوتبال اروپا همان طور که بدان اشاره شد به صورت خودجوش بوده. بوده برخی از تیم هایی که قصد داشتند این کار را انجام دهند و با مخالفت بازیکنان روبرو شدند که یکی از این تیم ها بارسا بود چرا که بازیکنان این تیم بر این باورند؛ وقتی قرار است بازی ها ادامه پیدا کند و بازیکنان موظف هستند در همه بازی ها به میدان بروند دیگر کاهش  دستمزد معنی ندارد و آنها ترجیح می دهند گذشت از بخشی از دستمزد را صرف کمک به افراد بی بضاعت در این شرایط داشته باشند.

 

اما حالا بخوانید خبری که در این باره در فوتبال آسیا منتشر شده است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به فیفا پیشنهاد داده تا دستمزد 3 ماه آینده بازیکنان و مربیان فوتبال در لیگ های آسیایی 15 تا 30 درصد در هر ماه کاهش پیدا کند و در صورت لغو کامل لیگ 40 تا 50 درصد دستمزدها کاهش پیدا کند.

 

در صورت موافقت فیفا با پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا این طرح در لیگ برتر ایران هم اجرایی خواهد شد و حالا باید دید واکنش ها در ایران چگونه خواهد بود. تا کنون بازیکنان هیچ تیم لیگ برتری ایران به بهانه ی شیوع ویروس کرونا دستمزدهای خود را کاهش نداده اند. البته باید به این نکته اشاره کرد بازیکنان در لیگ برتر ایران به صورت ماهانه دستمزد نمی گیرند. بازیکنان در ایران قرارداد سالانه امضاء می کنند و بر اساس قانون این دستمزد سالانه را در سه قسط ابتدای فصل، نیم فصل و پایان فصل دریافت می کنند و اگر قرار هم باشد بخشی از قرارداد خود را به صورت حقوق ماهانه دریافت کنند قسمت کمی را شامل می شود. نزدیک به 20 درصد.

 

فیفا هنوز هیچ رایی برای تعطیلی بازی های لیگ برتر در کشورهای مختلف صادر نکرده است. واقعیت این است شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. حتی برنامه ریزی برای آینده. لیگ برتر ایران تا پایان فروردین ماه تعطیل شده است. لیگ های معتبر اروپا هم تا پایان ماه آوریل یعنی 11 اردیبهشت تعطیل هستند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند

میلان، تئو هرناندز و مایک منیان را غیرقابل فروش نمی داند. 

طرفداری | ممکن است میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تئو هرناندز و مایک منیان را به فروش برساند. روسونری تابستان گذشته ساندرو تونالی را فروخت و بازیکنان زیادی را با پول حاصل از فروش او به خدمت گرفت که همگی این فصل برایشان مهم بوده اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، که در صورت رسیدن به قیمت درخواستی میلان برای بازیکنان، احتمال دارد شاهد خروج بازیکنان بیشتری باشیم. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن هنوز به طور جدی آغاز نشده است و در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکنند یا مذاکرات پیشرفت نداشته باشد، ممکن است با قیمت بالایی در تابستان فروخته شوند.

قرارداد منیان تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد. او در حال حاضر 3.2 میلیون یورو حقوق می گیرد و باشگاه قصد دارد حقوق او را دو برابر کند. میلان این رقم را نسبتاً قابل توجه می داند و در صورتی که برای بازیکن کافی نباشد، منجر به فروش او با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو خواهد شد. همین مسئله در مورد تئو هرناندز هم صدق می کند؛ مدافعی که قرارداد او نیز دو سال دیگر به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. هر دو بازیکن مورد علاقه بایرن مونیخ هستند و پاری سن ژرمن مشتری تئو هرناندز است. اما این احتمال نیز وجود دارد که در صورت فروش آنها، باشگاه های لیگ برتر برای جذبشان اقدام کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران