Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی طی گشت مشترک این اداره با اتاق اصناف ،اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی تعداد ۱۰ واحدصنفی در بیرجند پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، داوود شهرکی ظهر امروز به رسانه‌های گروهی، اظهار داشت: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی گشت‌های مشترکی با کمک اداره‌کل تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌ها و اماکن، اتاق اصناف و سازمان صمت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان خراسان‌جنوبی، بیان داشت: طبق بخشنامه اجرایی این طرح در ابتدا از اصناف و بازار خواسته شد که مراکز غیرضروری را با هدف جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا تعطیل کنند، اما چنانچه صنفی به این توصیه‌ها توجه نکند، واحد صنف متخلف برای مدت یک ماه تعطیل و پلمب شده و متصدی متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این برهه زمانی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری نه‌تنها هیچ فایده‌ای ندارند بلکه خود عامل اصلی در تقویت زنجیره انتقال این بیماری است.

شهرکی با تأکید بر اینکه عرضه اقلام مورد نیاز مردم در حوزه دارو و غذا به‌صورت ۲۴ ساعت انجام شده و مردم از این بابت نگرانی نداشته نباشند، عنوان کرد: طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از بامداد هشتم فروردین ۱۳۹۹ آغاز شده است.

وی از پلمپ ۱۰ واحد صنفی در شهرستان بیرجند که اصول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکردند، خبر داد و افزود: در قالب این طرح واحد‌های صنفی غیرضروری باید نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای گشت‌های مشترک بازرسی در سطح شهرستان بیرجند و کنترل واحدهای گروه هدف 170 واحد صنفی غیر ضرور با همکاری اصناف و با توصیه و تذکرت لازم واحدهای خود را تا پایان اجرای این طرح تعطیل کردند.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی واحد صنفی طرح فاصله گذاری اجتماعی سازمان صمت واحدهای صنفی متخلف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خراسان جنوبی سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند