Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:03:01 GMT

تردد در جاده‌های خراسان شمالی ۷۱ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۵۲۱

تردد در جاده‌های خراسان شمالی ۷۱ درصد کاهش یافت

جعفر شهامت روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز گذشته، ورود هشت هزار و ۹۴۵ دستگاه وسیله نقلیه به استان ثبت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۲ درصد کاهش دارد.

وی افزود: در روز گذشته، ۹ هزار و ۴۴۵ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در مجموع، دیروز، تردد ۱۸ هزار و ۳۹۰ دستگاه وسیله در استان ثبت شده است که این رقم در مجموع نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۱ درصد کاهش دارد.

وی درباره کاهش میزان تردد ها در نوروز امسال گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال تا ۹ فروردین ماه جاری، ورود ۱۶۳ هزار و ۶۳۴  دستگاه به استان ثبت شده که این میزان تردد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۱درصد کاهش دارد.

شهامت افزود: در این مدت، خروج ۱۵۲ هزار و ۴۴۷ دتسگاه خودرو از استان گزارش شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۲ درصد کاهش دارد.

وی اظهار داشت: در این مدت ورود ۱۱۴دستگاه اتوبوس به استان ثبت شده است که این رقم هم نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خروج ناوگان اتوبوسی از استان هم در این مدت با کاهش ۵۸ درصدی، به ۱۱۲ دستگاه اتوبوس رسیده است.

طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور، مصوب ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود و در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، شمار مبتلایان کرونا در این استان تا ظهر شنبه، نهم فروردین، به ۲۹۳ نفر و تعداد فوتی‌ها نیز به ۳۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تردد جاده ای خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تردد جاده ای خراسان شمالی بهداشت و سلامت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا تردد جاده ای خراسان شمالی بهداشت و سلامت شده است که این رقم مدت مشابه پارسال خراسان شمالی درصد کاهش استان ثبت جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد