Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم شهریاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشی از وظایف هلال احمر اظهارکرد: داوطلبان جمعیت هلال همچون بسیاری از حوادث غیر مترقبه در موضوع شیوع ویروس کرونا نیز اقدامات بسیار ارزشمند انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با توان عملیاتی هلال احمر در شهرهای حاجی آباد زیرکوه، روستای علی آباد سربیشه، روستای تقاب، سیوجان خوسف، باغستان سفلی فردوس معابر و خیابان‌ها را با همکاری دیگر دستگاه‌ها ضدعفونی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با اشاره به اینکه این داوطلبان در سطح شهر خوسف نیز عابر بانک‌ها را با همکاری شبکه بهداشت ضدعفونی می‌کنند، ادامه داد: جوانان هلال همچنین اقدام به ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در روستای قومنجان قائن و روستای نصرآباد و خور خوسف کردند.

وی یادآور شد: در این طرح ۶۰ داوطلب مشارکت و تاکنون قریب دو هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در اختیار آنها قرار داده شده است.

کد خبر 4888301

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب شهرکرد ضدعفونی بارش باران طرح غربالگری نوروز جمعیت هلال هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس