Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهر طبس در دیدار با فرماندهی بسیج سپاه ناحیه این شهرستان گفت : امام و رهبری همواره به سپاه عشق ورزیده اند و اکنون نیز که مردم در نگرانی از نوپدیده منحوس کرونا به سر می برند؛ بازهم سپاه و بسیجیان و نیروهای مسلح به امر و رهنمودهای رهبری باب آرامش روانی اجتماع را گشودند و از ایجاد برخی‌گره های دیگر پیشگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بسیج همواره دارای نیروهای آماده بکار با مدیریت، درایت و مهارت است که در همه صحنه‌ها نماد عزت و عظمت بوده که در دوران جنگ تحمیلی، پیشاور دفاع بود و در عرصه های فرهنگی و اجتماعی نیز دردآشنای ملت و در کنار مردم است و در هر صحنه‌ای که وارد شده است، سربلند بیرون آمده اند.

امام جمعه طبس گفت: از عاملان عرصه سلامت، کادر بهداشت و درمان، مسوولانی که با درایت مدیریت کرده‌اند قدردانی می‌کنم اما بطور بویژه لازم است از بسیجیان و سپاه ناحیه طبس که در سطح شهرستان علیرغم آنکه بودجه ای در اختیار ندارند اما پای کار آمده و در این عرصه به دلیل وجاهت مطلوب عمومی در جامعه توانسته‌اند نظر مردم را به کمک های خیرخواهانه جلب نمایند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

 محمدی افزود: از خادمان مردم در بسیج و سپاه که با همراهی، نیروهای جهادی، خیرین و کشاورزان به نیروهای پرتلاش شهرداری کمک و در ضدعفونی اماکن و معابر و ...همراهی کردند و به کنترل مبادی ورودی اهتمام دارند و برای تولید ماسک بعنوان یک ابزار لازم در این ایام بیماری کرونا همت کرده‌اند، قدردانی می کنیم.

او با شاره به اینکه پاسداران و سپاه بعنوان منشاء عزت و عظمت برای کشور و ملت هستند گفت:‌ امیدورایم همچنان خدمتگزار خوبی برای مردم و مملکتی باشید که به پرچمداری و مدیریت عالمانه مقام معظم رهبری قرار است، پرچم اسلام را به آقا امام زمان (عج) بسپارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: امید است این ویروس نامبارک و نامیمون هر چه زودتر ریشه‌کن شده و فضای الفت و‌ مهربانی برقرار شود و اکنون است که می شود قدر اجتماعاتی چون نمازهای جمعه و جماعت و محافل ائمه (ع) و دورهمی‌های صمیمیانه را بیشتر می دانیم و ان‌شاالله با قطع زنجیره انسانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سریعتر به روزهای بهبودی برگردیم.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان ایثارگران واقعی خود را برای نجات مردم فدا و ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این داوطلبان در کمک رسانی به سیل زدگان و آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی افزود: داوطلبان هلال احمر فرشتگان نجات هستند که کلمه ایثار بهترین صفت برای قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

وی از بارزترین روحیه داوطلبان هلال احمر را روحیه جهادی، ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در راستای نجات اسلام و ارزش‌های انسانی همیشه با روحیه جهادی و ایثار در همه صحنه‌ها برای نجات مردم از حوادث روزگار حاضرند.

امام جمعه اهر همچنین نوع دوستی و محبت به انسان‌ها را از دیگر خصوصیات داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و گفت: هلال احمر نمونه بارزی از نوع دوستی و محبت به انسان‌ها است و در همه حال سعی کرده‌اند با محبت و انسان دوستی مشکلات مردم را رفع کنند.

وی در ادامه به عملیات غرور انگیز ‌«وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به حمله رژِم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه انجام شد نیز اشاره کرد و این عملیات را فتح الفتوح ایرانیان در مقابل دشمنان برشمرد و افزود: این عملیات غافلگیرانه بسیاری از معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد و باعث خوشحالی و غرور ایرانیان و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهر همچنین به برخی از مشکلات کشور و در رأس آن مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره جوانان ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری و دعای خیر مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه انتقال تجربیات و دانش گذشتگان به نسل جدید را در راستای پیشرفت و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم برشمرد و از پیشکسوتان و مدیران و روسایی که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی دارند خواست این تجربیات را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول