Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@19:10:17 GMT

جزئیات سومین جلسه مجازی مجلس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۱۷۲

بهروز نعمتی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز(یکشنبه، 10 فروردین) پارلمان، گفت: با توجه به توصیه‌‌های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا، جلسه علنی امروز مجلس به صورت آنلاین و از طریق سیستم ارتباط دوسویه برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلسه علنی امروز به حدنصاب لازم نرسید، اظهار داشت: با توجه به اینکه این جلسه حدنصاب لازم نمایندگان را نداشت، بنابراین هیچگونه تصمیم‌‌گیری نشد و مصوبه‌ای نیز نداشتیم، اما نمایندگان دغدغه‌ها و مسائل‌شان پیرامون گسترش ویروس کرونا را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه موضوعات اقتصادی پساکرونا و هین طورموضوعلاتی نظیر بیمه کرونایی‌ها مطرح شد؛ آقای فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید نیز پیشنهاد داد که افرادی که در صف مقابله با کرونا هستند، نظیر پزشکان و پرستاران، سوابق‌شان مانند سوابق جبهه در نظر گرفته شود و یا اینکه آن دسته از کادر درمانی که صدماتی در این مدت متوجه آنها شده، از درصد جانبازی برخوردار شوند، االبته این موارد فعلا پیشنهاد است و هنوز قانونی نشده است.

نعمتی به بخش دیگری از جلسه امروط مجلس اشاره کرد و گفت: بحث وام 5 میلیارد دلار از بانک جهانی برای مقابله با کرونا در این جلسه مطرح شد که موافقان و مخالفانی داشت، اما در این جلسه هیچ تصیم‌‌گیری نشد، زیرا جلسه به حدنصاب لازم نرسید.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این روال جلسات آنلاین مجلس همچنان ادامه دارد، اما دلیل عمده غیبت اغلب نمایندگان در جلسه امروز، مشکل در برقراری ارتباط اینترنتی بوده و دلیل دیگری ندارد؛ البته نکته حائز اهمیت این است که سیستم آنلاین جلسات علنی برای اولین بار در حال اجراست، بنابراین نواقصی دارد که باید برطرف شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و اورتون

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747605

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان