Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نیروی دریایی سپاه ،نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی را که قابلیت ارتقا تا ۲۰۰ تختخواب داشته را امروز در چالوس افتتاح کرد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، نقاهتگاه بزرگ بیماران کرونایی برای بیماران و مسافران غرب مازندران امروز توسط نیروی دریایی سپاه و با حضور مسئولان در چالوس راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریاداردوم پاسدار عبدالرضا دبستانی، فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای سپاه در آیین افتتاح این مرکز گفت: بر مبنای فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری، ابلاغ فرماندهی کل و فرمانده نیروی دریایی سپاه و درخواست استاندار مازندان، نقاهتگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چالوس افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی هدف از افتتاح این نقاهتگاه را مراقبت از بیماران کرونایی اعلام کرد و افزود: علاوه بر نقاهتگاه، آزمایشگاه و بخش‌های بستری نیز پیش بینی شده تا بتوانیم در کنار مردم و برای رفع بخشی از مشکل بیماران کرونایی خدمات رسانی کنیم.

فرمانده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در تمام صحنه‌ها و مشکلات و بلایای طبیعی در کنار مردم کشور هستیم، گفت: سپاه تا پایان ریشه‌کنی کرونا ویروس در کنار مردم است.

جدیدترین اخبار کرونا در شهرستان‌های تهران| از افتتاح نخستین نقاهتگاه بیماران کرونایی در بهارستان تا ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در شمیرانات23 محور اصلی 58 محور فرعی منتهی به کرمانشاه مسدود شده است/ راه‌اندازی دو نقاهتگاه توسط ارتش و سپاهجدیدترین اخبار کرونا در ایران|اعمال محدودیت در محورهای مواصلاتی/برپایی نقاهتگاه بهبودیافتگان توسط سپاه / توسعه سایت‌های خرید اینترنتی در استان‌ها/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلم

وی بیان کرد: راه‌اندازی سه بیمارستان صحرایی در شهرهای رشت، بندرعباس و  برازجان بوشهر و ضدعفونی کردن شهرهای رشت، بندرعباس، بندر لنگه، عسلویه، بوشهر ، ماهشهر وراه اندازی کارگاه تولید ماسک در این شهرها از دیگر خدمات نیروی دریایی سپاه در مقابله با بیماری کرونا بوده که با افتخار برای هر گونه ارائه خدمات به خصوص مهار و کنترل این بیماری در کنار مردم حضور داریم.

انتهای پیام/ 684/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه بیماران کرونایی کنار مردم راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقامتی استان سمنان  ۱۲۰ غرفه دارد و در آن محصولات مختلف در حوزه های پوشاک ، مواد خوراکی ، صنایع دستی و گل و گیاه عرضه شده است.

این نمایشگاه تا ۲۵ اردیبهشت همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل داِئمی نمایشگاه‌های بین المللی سمنان گشوده است.

سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان گفت: سپاه مصمم در رفع دائمی مشکل آبرسانی به روستا‌ها در نقاط مختلف کشور است و اکنون آب‌رسانی به پنج هزار روستا تکمیل شد.
فدوی گفت: طرح آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در کشور هدفگذاری و اکنون ۵۰ درصد از این محقق شده است.
سردار فدوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از مردم به دنبال محرومیت‌زدایی است و در بخش کشاورزی، آبخیزداری و احیای قنات‌ها نیز برای خدمات‌رسانی به مردم برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شمار روز‌های آفتابی در کشور و به ویژه استان سمنان، گفت: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس از اقدامات ارزشمند در محرومیت‌زدایی و در دست پیگیری است.
سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم استان هم در این همایش با تشریح خدمات سپاه و بسیج استان سمنان در رفع محرومیت گفت: ایجاد سه هزار و ۱۰۰ اشتغال در استان در سال گذشته نمونه بارز این اقدامات است.
سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان هم با قدردانی از خدمات بسیج و سپاه در استان سمنان گفت: مشارکت در راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد ، ساخت بخشی از خانه‌های نهضت ملی مسکن ، آبرسانی به مناطق محروم ، تهیه جهیزیه   و کمک‌های معیشتی از جمله اقدامات موثر سپاه و بسیج در استان سمنان برای توسعه و رفع محرومیت است.
در این آیین از ۱۶ کار آفرین برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی استان سمنان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند