Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرهادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: همچنین تاکنون ۷۰۰ هزار ماسک خریداری شده که از این تعداد ۵۰۰ هزار عدد در اختیار کادر درمانی قرار گرفت و  ۲۰۰ هزار عدد نیز از طریق مراکز بهداشتی و درمانی بین مردم توزیع شد.

وی با تقدیر از همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی  جهت تامین اقلام حفاظتی پرسنل درمانی  اظهار داشت:‌ ۶۶ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک n۹۵ برای حفاظت از پرسنل درمانی و ارایه دهندگان خدمت تهیه شد که بخش عمده ای از آن با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی لرستان و یک چهارم قیمت بازار، از طریق وزارت دفاع خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد خرید لباس های حفاظتی کادر درمان عنوان کرد: تاکنون ۳۰هزار دست لباس حفاظتی (فضایی) تهیه شده که از این تعداد ۷۰۰ دست به صورت رایگان  توسط هیات امنا تامین و ۲۹ هزار و ۳۰۰ دست  دیگر خریداری شده است.

فرهادی افزود:  تعدادی از این لباس ها یکبار مصرف هستند و تعداد زیادی دیگری از آنها لباس های کلاس ۵ تا ۶ هستند که با قیمت ۱۹۰ هزار تومان برای هر دست در اختیار افرادی قرار گرفته شده است که مستقیم با بیماران مبتلا به کرونا درارتباط هستند.

وی افزود: همچنین پنج دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) نیز با قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار مراکز قرار داده شده است.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد:‌تا کنون ۳۰ هزار لیتر موادضدعفونی، ۴۰ هزار عدد ژل، ۳۰۰ هزار جفت دستکش، ۱۵ هزار گان ضد آب، ۱۰ هزار شیلد (محافظ صورت) و ۱۰ هزار کاور کفش از طریق ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی تهیه و  بین مراکز درمانی و بهداشتی توزیع شده است.

فرهادی ابراز داشت: علاوه بر تجهیزات خریداری شده برای مراکز بهداشتی درمانی، یک میلارد و ۷۰۰ میلیون تومان جهت خرید تجهیزات و سایر هزینه های مرتبط در اختیار معاونت های دانشگاه، شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان ها  قرار داده شد.

وی با اشاره به توزیع روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک در لرستان تصریح کرد: ماسک، دستکش، الکل و مواد ضدعفونی به میزان لازم جهت توزیع در اختیار داروخانه های دولتی  قرار داده شد و مشکل کمبود ماسک هفته آینده در استان برطرف می شود.

 با اضافه شدن ۴۳ نفر به تعداد مبتلایان کرونا در استان مجموع بیماران مبتلا به این ویروس تا دهم فروردین ماه به ۶۸۰ نفر رسید که تاکنون ۴۸ نفر از این افراد جان خود را از دست داده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم خریداری شد هزار عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسوولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.
وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت های بیشماری در تمامی حوزه های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.
وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.
امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.
وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند ، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بارها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.
حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبرهای خوش اطلاع رسانی شود.

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد