Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:04:04 GMT

وزش باد زنجان را در می‌نوردد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۸۱۸

وزش باد زنجان را در می‌نوردد

حسین سلطانی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در زمان حاضر بارش باران اغلب نقاط این استان را فرا گرفته است و طی فعالیت این سامانه، احتمال آبگرفتگی معابر در اثر بارش های رگباری وجود دارد.

وی با بیان اینکه میزان دمای هوا طی این مدت تغییر قابل ملاحظه و محسوسی را نخواهد داشت به کمینه و بیشینه دمای رخ داده در ایستگاه های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت میزان دمای هوا در  سجاس ۴ و ۱۲، خیرآباد ۵ و ۱۴، پری ۵ و ۱۱، قیدار ۵ و ۱۱، خرمدره ۵ و ۱۴، زرین رود ۵ و ۱۳، صائین قلعه ۶ و ۱۴، زنجان ۶ و ۱۴، باش قشلاق گرماب ۶ و ۱۱، گرماب ۷ و ۱۲، فرودگاه زنجان ۷ و ۱۴، دندی ۷ و ۱۳، دانشگاه زنجان ۷ و ۱۴، ابهر ۷ و ۱۴، حلب ۷ و ۱۵، نیک پی ۸ و ۱۶، فیله خاصه ۸ و ۱۷، آببر ۹ و ۱۸، ماه نشان ۱۰ و ۱۶، چورزق ۱۰ و ۱۹، گیلوان ۱۱ و ۱۸، گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی خاطرنشان کرد: بارش باران از روز جمعه با ورود سامانه بارشی آغاز شده است و تا روز دوشنبه /۱۱ فروردین ماه/ شاهد ریزش باران در این استان خواهیم بود.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند، داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند.  

برچسب‌ها بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق

سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور شده، فعالیت خود را در نواحی مرکزی کشور در بیشترین مقدار خواهد داشت. برای امروز و فردا تمرکز بارش‌ها در نواحی مرکزی، جنوبی و جنوب شرقی کشور است. برای استان‌های مرکزی کشور مثل استان اصفهان هشدار سطح زرد بارندگی صادر شده است.

کد خبر 747525

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • آخرین جزئیات سیل کم‌سابقه در یزد
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها