Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند ماه پیش باشگاه اوسترشوندس، تیم سابق لژیونر تیم ملی که در تیم آمیان فرانسه بازی می کند، به دلیل قرارداد نبستن با تیم اوئسکا جریمه شد

طرفداری- سامان قدوس، ملی پوش لژیونر تیم فوتبال آمیان فرانسه، فصل گذشته با عملکرد خوب خود در تیم اوسترشوندس سوئد به این تیم پیوست. قدوس فصل گذشته تا آستانه قرارداد با تیم هوئسکای اسپانیا قرار گرفت اما با دخالت تیم سابق خود، این بازیکن نهایتا به آمیان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال باشگاه اوئسکا به همین دلیل از این بازیکن و تیم اوسترشوند شکایت کرده است.

روزنامه AS، به تشریح این اتفاق پرداخته است. در این گزارش نوشته شده است:

با شکایت تیم هوئسکا به فیفا، تیم اوسترشوند مبلغ 4 میلیون یورو جریمه شد. این شکایت نتایج بدی برای تیم سوئدی داشت. قدوس چهار ماه از همراهی تیم ملی و باشگاه آمیان محروم شد و اوسترشوندس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم گردید. این اتفاقات باعث شد تیم سوئدی برای پرداخت مبلغ جریمه اش در تنگنا قرار بگیرد با این توصیفات امکان انحلال این تیم در لیگ سوئد قوت خواهد گرفت. باشگاه سابق قدوس تا ماه ژوئن فرصت پرداخت جریمه اش را دارد. حال این تیم از فیفا به دلیل شرایط پیش آمده به دلیل کرونا خواستار تجدید نظر رای آن ها است. اما قدوس از اوایل سال 2020 میلادی و پس از پایان محرومیت خود توانست برای آمیان فرانسه بازی کند و تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • تاثیر آفت‌کش‌ها بر افزایش احتمال پارکینسون
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!