Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:29:01 GMT

وزیر صمت: اقلام مصرفی و ضروری ما مبارک رمضان هم تامین شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۰۰۶

وزیر صمت: اقلام مصرفی و ضروری ما مبارک رمضان هم تامین شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: انبارهای کالاهای استراتژیک موجودی کافی دارد و تمام کالاهای اساسی از گندم گرفته تا سایر اقلام اساسی ذخیره شده است و برای اقلام ضروری ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کمبودی وجود نخواهد داشت. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، رضا رحمانی برای بررسی روند توزیع و عرضه کالا از چند فروشگاه‌ بزرگ شهر تهران بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر موجودی مناسب کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های سطح کشور، بیان کرد: تعدادی از شعب فروشگاه‌ها برای عرضه مناسب و تامین مایحتاج مردم در این شرایط و ایجاد اطمینان در جامعه، شبانه روزی شده اند و حتی ظرفیت کافی برای شبانه روزی شدن تعداد بیشتری از شعب فروشگاهی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما بسیار مدیریت شده و با فرهنگ بالا نسبت به خرید و تامین مایحتاج عمومی خود اقدام کرده اند، افزود: اما متاسفانه برخی در فضای مجازی علاقه‌ای به حفظ آرامش بازار ندارند و سعی در برهم زدن این آرامش دارند‌.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: انبارهای کالاهای استراتژیک موجودی کافی دارد و تمام کالاهای اساسی از گندم گرفته تا سایر اقلام اساسی ذخیره شده است و برای اقلام ضروری ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کمبودی وجود نخواهد داشت.

رحمانی همچنین یادآوری کرد: با ورود ویروس کرونا مشکلاتی در تامین برخی اقلام به وجود آمد که با برنامه ریزی های انجام شده اکنون روند مناسبی طی شده و به زودی کاملا برطرف می‌شود . شایان ذکر است که کار جهادی برای تامین اقلام و کالاهای مرتبط با درمان و پیشگیری این بیماری انجام شد که حتی بسیاری از کارخانجات ما برای تولید این اقلام تغییر خط تولید داده‌اند.

وی همچنین بیان کرد: خود مردم با حضور در بخش‌های مختلف کشور می توانند مهمترین بخش در ارزیابی وضعیت کشور باشند و این نکته را توجه داشته باشند که برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی چندان قابل استناد نبوده و بهتر است به منابع مطمئن‌تری از جمله صدا و سیمای جمهوری اسلامی توجه کنند و اخبار خود را از منابع معتبر دنبال کنند.

وزیر صمت با تاکید بر برنامه ریزی‌های انجام شده برای تامین نیاز‌های مردم بیان کرد: حتی تخفیف‌های مناسبی برای ایام نوروز اعمال شده و شرایط مناسبی بر کشور حاکم است و به امید خدا با سربلندی از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر نظارت مداوم سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر بازار و رصد قیمت‌ها، بیان کرد: نظرات و شکایات مردم یکی از معیار‌های اصلی ما برای ارزیابی اوضاع محسوب می‌شود و تعداد شکایات مردمی 7 درصد کاهش پیدا کرده است که این نشان از افزایش رضایت مردم و کاهش موارد تخلف دارد.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,78/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است

وزیر گردشگری در واکنش به برخی آمارها از میزان سفرها در نوروز گفت: برخی از دستگاه آمارهایی ارائه می‌دهند که بسیار غلط است، همه آمارها نشان دهنده افزایش گردشگری است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: کاهش 12 درصدی آمار مسافرت‌ها در شروع تعطیلات و ماه رمضان نشان می‌داد بخش زیادی از مردم ترجیح می‌دهند که سفر نروند و روزه بگیرند البته این به معنای این نیست که آنهایی که به سفر رفتند چیزی کم داشته باشند منتها بخشی از جامعه تشخیص می‌دهد که الان وقت روزه گرفتن است. 

وی افزود: وقتی به انتهای ماه رمضان رسیدیم، مردم حال خوب خود را در افزایش گردشگری نشان دادند و ما نسبت به سال گذشته شاهد افزایش گردشگری در کشور بودیم. 

ضرغامی گفت: آخرین آمارهای ما حاکی از یک رشد قابل توجه در حوزه گردشگری است.  63 میلیون نفر اقامت در هتل‌های رسمی یک رقم بالایی است و این نشان می‌دهد دولت در انجام وظایف خود اجمالاً موفق بوده است.  

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ