Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:28:31 GMT

۴۴ واحد صنفی در ابهر پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۰۷۰

۴۴ واحد صنفی در ابهر پلمب شد

وجیه الله نوروزی روز یکشنبه در حاشیه جلسه بررسی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در جمع خبرنگاران افزود: ۲۳ واحد صنفی غیرضروری متخلف روز شنبه به علت بی توجهی به مصوبه ستاد امنیتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا پلمب شد که مجموع واحدهای متخلف پلمب شده در این شهرستان تاکنون به ۴۴ واحد مورد رسید.
وی با تاکید بر تشدید کنترل تردد در ورودی شهرهای شهرستان، تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی از ورود خودروهای شخصی با پلاک غریبه به شهرستان جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ابهر با اشاره به شدت حساسیت وضعیت موجود، تاکید کرد: در صورت مشاهده بی توجهی و رعایت نکردن مقررات مصوب توسط رانندگان خودرو توقیف و به پارکینگ هدایت خواهد شد.
این مسؤول اظهار داشت: با واحدهای صنفی غیرضروری که به دایر کردن واحد صنفی خود اصرار کرده و قصد تعطیلی آن را نداشته باشند به شدت برخورد و آن واحد بلافاصله پلمب خواهد شد.
نوروزی خاطرنشان کرد: به همه بازرسان و ماموران اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید شده است در نحوه برخورد با متخلفان شان افراد را رعایت کرده و با کمال احترام ‌و ادب تذکرات را به متخلفان تفهیم کنند.

برچسب‌ها ابهر ویروس کرونا خودرو اصناف زنجان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر ویروس کرونا خودرو اصناف زنجان بهداشت و سلامت ابهر ویروس کرونا خودرو اصناف زنجان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان