Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: در پیک نخست کرونا در استان که اسفندماه با آن روبرو شدیم پنج هزار نفر مبتلا شدند و ممکن است در پیک دوم این تعداد چهار برابر شود. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باید از مردم گلستان تشکر کنم که با ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز شرایط خوبی داریم و تعداد بیماران کم شده و تخت‌های بیمارستان‌های خالی‌تر شده است اما همچنان نگران پیک دوم در استان هستیم.

وی ادامه داد: در پیک نخست کرونا در استان که اسفندماه با آن روبرو شدیم پنج هزار نفر مبتلا شدند و ممکن است در پیک دوم این تعداد چهار برابر شود.

محمود کریمی: شیوع کرونا فرصتی برای احیای روضه‌های خانگی استکاخ سفید همچنان بی توجه به اصول پیشگیری از کرونا+عکسانتقاد گودین از مسئولان فوتبال ایتالیا بابت جدی نگرفتن کرونا

استاندار گلستان با بیان اینکه شهرداری‌ها، گروه‌های مردمی و جهادی و بسیاری از ارگان‌های دیگر به انقطاع شیوع ویروس کرونا کمک کردند، گفت: کار بزرگی در توزیع ماسک و ضدعفونی معابر انجام شد و اگر مردم رعایت نمی‌کردند وضعیت استان گلستان بحرانی می‌شد.

حق شناس افزود: از مردم گلستان تقاضا دارم روز سیزدهم فروردین (سیزده بدر) در خانه بمانند تا شاهد پیک دوم این بیماری در استان نباشیم.

وی یادآور شد: از کادر درمانی استان که در این مدت زحمات زیادی کشیدند تشکر می‌کنم و اگر همه رعایت کنیم عبور از این بحران دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/ 588/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیک دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چطور جلوی بیرون ریختن آب دهان در خواب را بگیریم؟
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان