Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:07:25 GMT

بازگرداندن ۴۵۰۰ خودرو از مبادی تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۱۹۷

بازگرداندن ۴۵۰۰ خودرو از مبادی تهران

جانشین فرمانده پلیس راه تهران بزرگ گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد، تاکنون حدود چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو از مبادی تهران بازگشت داده شده و ۲۷۱ فقره اعمال قانون صورت گرفته است. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ محمدرضا محمودوند با بیان اینکه در سه نقطه در آزادراه‌های تهران ـ قم، آزادراه تهران ـ شمال و جاده قدیم تهران ـ قم، محدودیت و ممنوعیت تردد وجود دارد، اظهار کرد: همکاران بنده در این سه نقطه به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده پلیس راه تهران بزرگ افزود: برابر دستورالعمل اجرایی از ورود خودرو با پلاک شهرستان به تهران، ممانعت به عمل می‌آید و به خودروهای با پلاک تهران نیز اجازه خروج داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون حدود چهار هزار و 500 دستگاه خودرو از مبادی تهران بازگشت داده شده و 271 فقره اعمال قانون صورت گرفته است.

این مقام پلیس راهور خاطرنشان کرد: افرادی اعمال قانون شدند که ضمن تمرد از دستور پلیس، قصد ادامه سفر داشتند.

کاهش 28 درصدی ترددهای برون‌شهری پس از محدودیتهای جدید

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392,1416/CT11 واژه های کاربردی مرتبط عید نوروز سفرهای نوروزی بهداشت و درمان پلیس وزارت بهداشت ویروس کرونا راهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز سفرهای نوروزی بهداشت و درمان پلیس وزارت بهداشت ویروس کرونا راهور عید نوروز سفرهای نوروزی بهداشت و درمان پلیس وزارت بهداشت ویروس کرونا راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد