Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدهی های پرسپولیس به خارجی ها خود، دردسرهای زیادی را برای این باشگاه به ارمغان آورده است.

طرفداری- محکومیت پرسپولیس در تمامی پرونده‌های مربوط به شکایت بازیکنان و مربیان خارجی پیشین خود باعث شده تا این باشگاه با مشکلات مالی جدی روبرو شود.

به گزارش مهر، سرخ‌ها برای اینکه نقل و انتقالات تابستانی را از دست ندهند باید بدهی خود که نزدیک به دو میلیون یورو است را ظرف سه ماه آینده پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آنها حدود نیمی از مطالبات فصل جاری بازیکنان خود را نیز پرداخت نکرده اند. از این رو هیأت مدیره سرخپوشان پایتخت پس از استعفای محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی این باشگاه رایزنی‌های خود را برای جذب اسپانسر آغاز کرده تا بتواند کسری بودجه خود را تأمین کند.

باشگاه پرسپولیس در سه ماه آینده حداقل نیاز به ۵۰ میلیارد تومان دارد تا بتواند بدهی‌های خود را پرداخت کند.

مبلغی که بعید به نظر می‌رسد در اختیار سرخ‌ها قرار بگیرد اما دو تن از اعضای هیأت مدیره امیدوار به عقد قراردادهای بلندمدت برای تمامی این پول هستند.

قرار است هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تکلیف اسپانسر جدید خود را تا دو هفته آینده روشن کرده و با دریافت پول، بخش اولیه بدهی‌هایش را پرداخت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی

دریافت 22 MB کد خبر 6087342

دیگر خبرها

  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم