Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صیدمحمد قاسمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از تشدید مقابله با کرونا به منظور حفظ سلامت جامعه خبر داد و افزود: دام و طیور غیربهداشتی روستای برف آبادعلیا و سطح‌شهر کشف و معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی اسلام آبادغرب با بیان اینکه اکیپ مشترک شامل کارشناسان این اداره و ارگان های ذی ربط مقابله با بیماری کرونا طی بازرسی از اماکن پلمب شده، مقادیری دام غیرمجاز کشف و شناسایی کردند، گفت: اقدامات نظارتی از اوایل سال جاری شدت گرفته است و موارد با حضور نماینده های اعزامی معدوم سازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در ‌بازدید ‌به عمل ‌آمده در روزهای اخیر ‌از واحدهای ‌کشتار غیرمجاز ‌دام‌ و طیور شهرستان‌ اسلام آبادغرب که دستور ‌ پلمب آن ها صادر و اجرا  ‌شده‌ است، کشتار غیربهداشتی یک رأس ‌گوسفند در روستای برف آبادعلیا کشف‌ و به‌ طریق ‌بهداشتی‌ معدوم و با متخلفان برخورد شد.

وی افزود: متخلفان ‌بهداشتی ‌در روستای ‌برف ‌آباد علیا ‌و سطح ‌شهر اسلام آبادغرب که کشتار ‌غیرمجاز ‌مرغ ‌زنده ‌و دام را داشتند با حکم ‌دادستان‌ این شهرستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدابیر شدید مقابله با کرونا و لزوم همکاری شهروندان، یادآور شد: در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدیدهای ‌شبانه‌ از انبارهای‌ توزیع‌ مرغ‌ برف آباد علیا و سطح شهر اسلام آبادغرب انجام می‌شود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسلام آباد غرب کرمانشاه سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسلام آباد غرب کرمانشاه سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت ویروس کرونا اسلام آباد غرب کرمانشاه سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج