Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان جشنواره سرود «آوای زندگی» در استان خبر داد.

امیر بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره سرود «آوای زندگی» در چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان این جشنواره با شعارِ «درخانه میمانیم، باهم میخوانیم» از سوی گروه کُرال آوای باران (موسسه فرهنگی هنری افق آوای جهانبین) با همکاری حوزه هنری و معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هدف این جشنواره، نشاط خانواده‌هایی است که سلامتی خود و جامعه را به دید و بازدید، سفر و گردش ترجیح داده‌اند.

مسؤول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: این جشنواره به صورت استانی و مجازی برگزار شده و برگزیدگان آن همزمان با ولادت با سعادت حضرت قائم(عج) اعلام می‌شود.

بنی‌طالبی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره سرود بیان کرد: هر خانواده می‌تواند یک اثر از آثار اعلام شده مثل ای ایران (استاد بنان)، جان مریم (استاد محمد نوری)، مرغ سحر (استاد شجریان)، خونه مادربزرگه، قرص قمر (بهنام بانی) و یا یک اثر محلی به اختیار (ترکی، دهکردی یا بختیاری) را انتخاب کرده و در مدت زمان ٢ تا ٤ دقیقه ارسال کند.

وی تصریح کرد: آثار اجرا شده باید در منزل و محل سکونت ضبط شده و به فیلم‌های ضبط شده در فضای آزاد و سالن عمومی امتیازی داده نمی‌شود، همچنین رعایت شئونات اسلامی در حین اجرا برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است.

مسؤول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فیلمبرداری آثار ارسالی با گوشی موبایل انجام شود و آثار ارسالی به صورت کرال خوانده شوند، آثاری که به صورت دابسمش اجرا شود، ارزیابی نمی‌شود. 

بنی‌طالبی گفت: خلاقیت در اجرا، کوک‌خوانی و رنگ صدا، تعداد اعضای خانواده، خلاقیت نمایشی اجرا و نشاط در تهییج بیننده و شنونده از آیتم‌های امتیاز بالا برای هر گروه محسوب می‌شود و به ۳ گروه برتر و ۲ تکخوان برتر آقا، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ١٥ فروردین به شماره  فضایی مجازی ٠٩٩١٥٥٧١٠٦٧ در شبکه‌های تلگرام و واتس آپ ارسال کنند.
انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بنی طالبی حوزه هنری قرنطینه خانگی چهارمحال و بختیاری جشنواره سرود حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت، ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات‌محور روایتی از زن باردار عشایرنشین است که در روستایی صعب‌العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات‌محور، کارگردان، مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین‌آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری.

کد خبر 6087838 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی