Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور از زمان شیوع این بیماری تا ظهر امروز را 38 هزار و 309 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کیانوش جهانپور ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به افزایش تعداد بهبودیافتگان و رسیدن این تعداد به  12 هزار و 391 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: برابر آزمایش‌های انجام‌شده از روز گذشته تاکنون 2 هزار و 901 مورد دیگر به مبتلایان این ویروس افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تاکنون 38 هزار و 309 نفر از هم‌وطنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 123 نفر دیگر از هم‌وطنان جان خود را از دست داده‌اند که در مجموع و از روز شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز ۲‌ هزار و 640 نفر در کشور فوت کرده‌اند و ۳ هزار و 467 نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

انتهای پیام/۴۱۴۵

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا کیانوش جهانپور آخرین آمار کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز گزارشی که در جلسه دولت قرار دادم مورد تأیید همه وزرا و رئیس جمهور قرار گرفت، زیرا مردم دین دار هستند.

وی افزود: یک بخشی از جامعه تشخیص می‌دهد که به روزه داری بپردازند و سفر‌ها و گردشگری خود را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.

ضرغامی گفت: وقتی مردم سفر می‌روند بالاخره در کنار همه مشکلاتی که دارند به گردشگری می‌پردازند نشان دهنده حال خوب مردم است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد: برخی از دستگاه آمار‌هایی ارائه می‌دهند که بسیار غلط است، همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید