Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش ۱۲۰ صفحه ای که به کمک یک پزشک آمریکایی از مرکز خدمات بهداشت عمومی تهیه شده است جزئیاتی از عفونی کردن عمدی جمعیت مسلمان و شیوع تب تیفوس در مراکش و الجزایر که نتایج مرگباری را هم در پی داشت،بیان می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «washingtonexaminer»،درست در زمانی که واشنگتن در حال سرپوش گذاشتن بر روی ادعای چینی ها در مورد نقش ارتش آمریکا در پیدایش ویروس کرونا در «ووهان» است ،مستندات جدیدی در دسترس قرار گرفته است که نشان می دهد آمریکا در شیوع تب تیفوس که یک بیماری مرگبار در دوران جنگ جهانی دوم بوده است نیز نقش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزارش 120 صفحه ای که به کمک یک پزشک آمریکایی از مرکز خدمات بهداشت عمومی تهیه شده است جزئیاتی از عفونی کردن عمدی جمعیت مسلمان و شیوع  تب تیفوس در مراکش و الجزایر که نتایج مرگباری را هم در پی داشت،بیان می کند.

 

این تحقیق پزشکی از جمله موارد تاریخی است که در حراج های تاریخی الکساندر در حراج آنلاین آن برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در معرض فروش گذاشته شده است.

 

انتظار می رود که سند ارائه شده با نمودارهای مربوط به این عفونت و مرگ و میرهای ناشی از آن تا سه هزار دلار به فروش برسد.

 

همچنین انتظار می رود که سند مربوط به شیوع تب تیفوس در میان مسلمانان از سوی آمریکا به یکی از مهم ترین  و بحث برانگیزترین اسناد تبدیل شود.

 

«بیل پاناگوپولوس»،رئیس حراجی الکساندر در این باره می گوید: این گزارش نشان دهنده راه های بسیار کثیفی برای عفونی کردن افرادبه کار گرفته شده است.به عنوان مثال در یک مورد یک پزشک کک مدفوع را در چشم انسان قرار داده و تب تیفوس را در او را ایجاد کرده است.

 

به گفته «پاناگوپولوس» مانند شمار زیاد مبتلایان به ویروس کرونا که این روزها شاهد آن هستیم ،تحقیق سال 1943 میلادی هم شامل آماری است که نشان دهنده افزایش شوکه کننده در شیوع عفونت تب تیفوس بوده است.

 

بر اساس این گزارش،به عنوان مثال تعداد مبتلایان در کازابلانکا از 161 مورد در ژانویه سال 1942 به یک هزار و 284 مورد در حدود یک سال بعد رسید.

 

خانه حراج الکساندر که آثار تاریخی جهانی را به فروش می رساند در «مریلند» آمریکا واقع شده است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسلمانان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.

در این نوبت هونگچی E-QM5 با قیمت یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته بر اساس تبصره این طرح فروش « این قیمت، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.»

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه