Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@21:39:16 GMT

حمایت معیشتی شهرداری تهران از زباله‌گردها

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۷۰۹

حمایت معیشتی شهرداری تهران از زباله‌گردها

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از توزیع۳۴۰۰ پرس غذای گرم از هفته آخر اسفند ۹۸ تاکنون در گودهای زباله‌گردی با هدف حمایت از کودکان زباله‌گرد خبر داد.

وی گفت: شهرداری تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از ۴هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند تهرانی در قالب ارائه اعتبار برای تهیه سبد کالای شب عید حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ابلاغ سازمان مدیریت پسماند مبنی بر ممنوعیت زباله‌گردی و جمع آوری پسماند خشک از مخازن سطح شهر تهران، معاونت اجتماعی به منظور حمایت معیشتی از این قشر، بطور هدفمند با محوریت سازمان، رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و همکاری سمن‌ها ورود کرد.

جوادی یگانه تصریح کرد: بر این اساس، از ۲۲ اسفند تاکنون پک‌های بهداشتی و یک وعده غذای گرم به صورت روزانه در گودهای زباله‌گردی اطراف شهر تهران توزیع می‌شود و با تدوام شرایط حاکم، ارائه این خدمات ادامه خواهد یافت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شهر برای تهیه اقلام مورد نیاز شب عید گفت: تلاش می‌کنیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این حمایت ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

20 / 20 محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران توزیع۳۴۰۰ پرس غذای گرم گودهای زباله‌گردی حمایت از کودکان زباله‌گرد سبد کالای شب عید ممنوعیت زباله‌گردی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گودهای زباله گردی حمایت از کودکان زباله گرد ممنوعیت زباله گردی شهرداری تهران زباله گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حیاط دولت گفت: دولت وظیفه قانونی و شرعی دارد که محیط بانی کند تا بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه رخ ندهد و گسترش پیدا نکند.

به گفته شهردار تهران، قرارگاه و کارگروهی شکل گرفته و تلاشی در حال انجام است و باید مضاعف شود.

زاکانی تصریح کرد: طرح‌هایی که پلیس انجام می‌دهد، کاملا مورد حمایت ماست و ما هم در جهت همکاری کاملا آماده هستیم.

کد خبر 848323 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زنان - حجاب شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر