Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از مثبت شدن نمونه آزمایشگاهی ۲ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در سیرجان خبر داد.

دکتر "محمد موقری پور" در تشریح جزییات این خبر گفت: این ۲ بیمار مبتلا به کرونا آقای ۲۹ ساله و خانم ۴۹ ساله می باشند که با علائم مشکوک به بیماری کرونا بستری شده و بلافاصله نمونه آزمایشگاهی ایشان ارسال و امروز نتیجه آزمایشات مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا سیرجان با اشاره با اینکه جمع موارد مثبت آزمایشگاهی مبتلایان به کرونا در سیرجان به ۸ نفر رسیده که تا کنون ۲ نفر از آنها نیز فوت کرده است، اظهار کرد: بازه سنی در بیماران اخیر کرونا سیرجان پایین‌تر بوده است.

وی ادامه داد: شهروندانی که تا کنون در سامانه بسیج عمومی مقابله با کرونا به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام نکرده اند، با مراجعه به این سامانه، سلامت خود را ارزیابی کنند. همچنین شهروندان شماره تلفن ۴۰۳۰ را پاسخ دهند که مربوط به همین سامانه است.

 موقری پور اظهار کرد: از همشهریان عزیز درخواست عاجزانه داریم تا ضمن رعایت اصول بهداشت فردی در خانه بمانند و به هیچ عنوان در روز طبیعت و برای طبیعت گردی و گردش ۱۳ بدر از شهر بیرون نرفته و در خانه ها بمانند تا در قطع چرخه انتقال این ویروس در شهرستان کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • نقشه ژنتیکی پرواز: پستانداران چگونه تکامل یافتند تا در هوا شناور بمانند؟
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم