Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در سال ۹۸ توانست جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد. تاریخ انتشار: 08:15 - 10 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۱۱۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال که امیدواری زیادی به فصل نوزدهم داشت و با سروصدای زیادی هم نسبت به دیگر تیم‌ها کارش را آغاز کرد، گل‌گهر سیرجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت نتیجه‌گیری گل‌گهر در سال ۹۸
گل‌گهر سیرجان با شروع سال ۹۸ و آغاز لیگ یک، توانست در نهایت عنوان قهرمانی این لیگ را به دست آورده و جواز صعود به نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را دریافت کند. گل‌گهر برخلاف شاهین که با آنها از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود، از بودجه و امکانات بیشتری برای خرید بازیکنان بهتر بهره می‌برد و همین باعث شد این تیم خود را به خوبی تقویت کند.

البته وینگو بگوویچ که گل‌گهر را به لیگ برتر آورده بود، خیلی نتوانست انتظارات را برآورده کند تا اینکه در آخر مجبور به ترک این تیم شد. پس از آن مجید جلالی روی کار آمد و پس از پایان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، گل‌گهر توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. این تیم همچنین توانست از سد استقلال در بازی برگشت خود در هفته بیست‌ویکم بگذرد و سال را با روحیه خوب و البته رتبه سیزدهم به پایان برساند.

حواشی سال
گل‌گهر جزو آن دسته از تیم‌های لیگ برتری بود که حاشیه خاصی در سال ۹۸ نداشت. تنها حاشیه گل‌گهر مربوط به جدایی وینگو از این تیم بود که آن هم جنجال زیادی برای این تیم به پا نکرد.

بیشتر بخوانید: حسینی: عزم‌ خود را جزم کردیم تا گل‌گهر را به نیمه بالای جدول بیاوریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال مجید جلالی گل گهر سیرجان لیگ برتر سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد

پس از لسترسیتی، یک تیم آبی‌پوش دیگر به سطح اول فوتبال باشگاهی انگلستان بازگشت.

طرفداری | ایپسوویچ تاون پس از 22 سال راهی لیگ برتر انگلیس شد.

ایپسویچ تاون پس از برتری 2-0 مقابل هادرسفیلد در هفته پایانی چمپیونشیپ، پشت سر لسترسیتی قهرمان به لیگ برتر انگلیس صعود کرد. ایپسویچ با هدایت کیران مک‌کنا، مربی سابق منچستریونایتد پس از 22 سال به سطح اول مسابقات فوتبال باشگاهی انگلستان صعود کرد.

صعود ایپسویچ به لیگ برتر در حالی رقم خورده که این باشگاه ریشه‌دار در نقل و انتقالات تابستانی تنها 6 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرد. ایپسویچ که فصل گذشته از لیگ 1 چپمیپونشیپ راه یافته بود، به اولین تیم 12 سال اخیر انگلیس (پس از ساوتهمپتون) تبدیل شد که طی دو فصل، از سطح سوم به سطح اول می‌رسد. 

در کارنامه ایپسویچ دو قهرمانی مهم در لیگ انگلیس (فصل 62-1961) و جام یوفا (82-1981) به چشم می‌خورد.

پلی آف چمپیونشیپ لیدزیونایتد - نوریچ سیتی ساوتهمپتون - وست برومویچ

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود