Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:06:36 GMT

افزایش بی سابقه سفارش دستکش در بحبوحه شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۹۱۵

افزایش بی سابقه سفارش دستکش در بحبوحه شیوع کرونا

به گزارش روزنامه استریت تایمز مالزی به نقل از رویترز ، "لیم وی چای" مدیر اجرایی شرکت تاپ گلاو اعلام کرد که این شرکت ارسال محموله ها را افزایش داده اما به علت رشد بی سابقه تقاضا امکان کمبود وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد سفارش های دریافت شده در هفته های اخیر که عمدتا از اروپا و آمریکا بوده ، تقریبا دو برابر ظرفیت تولید این شرکت بوده و انتظار می رود که کمبود دستکش در بازار ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی مشتریها با هراس سفارش می دهند افزود: مشتری هایی که در ماه ۱۰ کانتینر سفارش می دادند اکنون بطور ناگهانی سفارش خود را به ۲۰ کانتینر افزایش داده اند. وی تاکید کرد: قطعا کمبود وجود دارد. مشتریها سفارشهای خود را ۱۰۰ درصد افزایش داده اند اما ما تنها قادر به افزایش تولید به میزان ۲۰ درصد هستیم از این رو کمبودی به میزان ۵۰ تا ۸۰ درصد وجود دارد.

این شرکت مالزیایی روزانه قادر به تولید ۲۰۰ میلیون دستکش پلاستیکی طبیعی و ترکیبی است و از پنج دستکش تولیدی در جهان یکی تولید این شرکت است. شرکت تاپ گلاو قصد افزایش کارگران برای افزایش تولید را دارد و درحالی که معمولا از کشور نپال کارگر استخدام میکند اکنون به علت محدودیتهای مسافرتی قصد استخدام کارگران بومی مالزیایی را دارد.

این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی روز جمعه هشدار داد که کمبود جهانی لوازم ایمنی و محافظتی شخصی از جمله فوری ترین تهدیدها در برابر تلاش جهانی برای مهار کرونا است.

به گزارش "بنار نیوز" مالزی ، شرکت های تولیدکننده دستکش در مالزی اواخر هفته گذشته از دولت مالزی خواستند که این شرکتها را از محدودیت های اعمال شده در تردد در این کشور مستثنی کند تا بتوانند با کمبود دستکش در بازار جهانی در بحبوحه مبارزه بیمارستانها با ویروس کرونا مقابله کنند. دولت محی الدین یاسین نخست وزیر مالزی محدودیتهای تردد و تدابیر قرنطینه را تا اواسط ماه آوریل تمدید کرده است.

رویترز خاطرنشان کرد که  اکنون بیش از ۶۰۰ هزار مورد ابتلا به کرونا در ۲۰۲ کشور و قلمرو در سطح جهان وجود دارد و آمریکا از حیث تعداد مبتلایان از چین پیشی گرفته و بیشترین موارد تلفات کرونا از کشورهای اروپایی گزارش شده است.

برچسب‌ها کرونا محی الدین یاسین سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا محی الدین یاسین سازمان جهانی بهداشت مالزی آمریکا مالزی مالزی مالزی مالزی آمریکا کرونا محی الدین یاسین سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور