Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: تغییری در سهمیه داروئی بیماران پرونده‌ای از جمله بیماران دیابتی صورت نگرفته است. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار گزارشی مبنی بر"ابطال سهمیه انسولین بیماران دیابتی توسط سازمان تأمین اجتماعی!" شهرام غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این باره گفت: بیماران دیابتی همچون سایر بیماران دارای پرونده می‌تواند داروهای مورد نیاز خود را مطابق با روال معمول و بدون هیچ محدودیتی از جانب سازمان تأمین اجتماعی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری افزود: علاوه بر این با توجه به شیوع بیماری covid19 اعتبار پرونده‌های بیماران دیابتی تا پایان سال 99 و اعتبار دیگر پرونده‌های دارویی بدون نیاز به مراجعه حضوری بیماران به مدت دو ماه تمدید شده است.

وی تأکید کرد: داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی را همچون گذشته به آنان ارائه می‌دهند و با تأکیدات انجام شده بروز اخلال در سامانه مربوطه نیز به حداقل رسیده و در صورت بروز مشکل در حداقل زمان نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

ابطال سهمیه انسولین بیماران دیابتی توسط سازمان تأمین اجتماعی!

انتهای پیام/

R1491/P1010114/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی بیماران دیابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است