Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:46:12 GMT

توزیع ماسک رایگان در خمینی شهر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۲۶۷

توزیع ماسک رایگان در خمینی شهر

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولید ماسک در خمینی شهر ماسک را به صورت رایگان بین اقشار کم درآمد توزیع می‌کنند، از مردم خواست در خانه بمانند که زنجیره انتقال ویروس قطع شود و در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شعار سال را پر توان عملیاتی کنیم.

سردار مجتبی فدا، ظهر امروز (یکشنبه، دهم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با تشکر از کادر درمانی و سنگربانان سلامت جامعه در شهرستان خمینی شهر، گفت: امروز در روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، در خمینی شهر از نزدیک با اقدامات صورت ‌گرفته در راستای مقابله، کنترل و درمان ویروس کرونا آشنا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) به اقدامات انجام شده در جهت به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در راه مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های مختلفی در به‌کارگیری مشارکت مردمی و رفع محدودیت‌ها و حضور مردمی در این مبارزه  وجود دارد. 

وی توضیح داد: از جمله این اقدامات کارگاه‌های تولید و دوخت ماسک در شهرستان خمینی شهر است که بسته‌های ماسک را به صورت رایگان بین اقشار کم درآمد جامعه  توزیع می‌کند.

سردار فدا با بیان اهمیت جدی گرفتن این ویروس گفت: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان خمینی شهر برای پیشگیری از ویروس کرونا کنار هم قرار گرفته و همانند ایام دفاع مقدس، مردم در کنار یکدیگر قرار دارند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) خطاب به مردم اظهار کرد: از کسانی که توصیه‌ها را جدی نگرفته‌اند می‌خواهیم که در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود بلکه در آینده نزدیک شرایط عادی را داشته باشیم و پر توان، شعار سال را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کروناویروس خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان