Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از جمله مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و… ظهر یکشنبه از کارگاه تولید ماسک در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

کارگاه تولید ماسک به همت قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است و نقش مهمی در حل مشکل کمبود ماسک در سطح استان ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی ۱۵ کارگاه تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این بازدید گفت: ۱۵ کارگاه فعال تولید ماسک در سطح استان فعال شده است.

حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری گفت: این تعداد کارگاه روزانه بیش از پنج هزار ماسک تولید می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با فعال شدن این کارگاه‌های تولید ماسک بخشی از نیاز جامعه تأمین شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تولید لباس‌های بیمارستانی و کادر درمانی نیز در این کارگاه مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: کارگاه اصلی تولید ماسک در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در شهرکرد فعال است و روزانه بیش از دو هزار ماسک در این کارگاه تولید می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بیش از ۱۷ هزار ماسک توسط این کارگاه تولید شده است.

مسئول ستاد مردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید بیان کرد: کارگاه‌های تولید ماسک در راستای تأمین نیاز ماسک از ۱۰ اسفند ماه سال گذشته فعال شده است.

علی پور حسینی دهکردی بیان کرد: تأمین مواد اولیه از مهمترین مشکلات در تولید ماسک در سطح استان بود که با تلاش مجموعه‌ای از دانشجویان و طلبه‌ها مواد اولیه تأمین شد و هیچ گونه کمبودی در بخش مواد اولیه نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در مسیر کمک به تأمین کمبود تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک، بیان کرد: هم اکنون شاهد همدلی در میان دستگاه‌ها برای حل مشکلات در راستای مقابله با کرونا هستیم.

مجید شیرانی بیان کرد: تلاش‌های اداره تبلیغات اسلامی در مسیر مقابله با کورنا قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: فعالان و مدافعان سلامت در جای جای استان با اقدامات خود جوش، ضمن گند زدایی معابر و نقاط پر تردد و اهدای اقلام بهداشتی برای تشویق مردم به در خانه ماندن سیستم بهداشتی و درمانی را یاری می‌کنند.

وی ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های منتخب در شهرستان‌های ۱۰ گانه با آموزش و ارائه خدمات تشخیصی و مراقبتی در صف مقدم جبهه مقابله با کرونا مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در شهرستان‌های مختلف و مراکز بهداشتی و درمانی روند غربالگری و بیمار یابی و اجرای برنامه ملی خودارزیابی را از نزدیک بررسی می‌کنند.

وی از اختصاص کمک‌های نقدی خیرین به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان برای تأمین تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز مدافعین خط مقدم مقابله با کرونا استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان چهارمحال و بختیاری بهداشتی و درمانی تبلیغات اسلامی دانشگاه علوم پزشکی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد کارگاه تولید ماسک تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس

تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد با برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس، افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پس از سالیان انتظار فراوان از طرف مردم استان چهارمحال و بختیاری، بالاخره پرواز عسلویه -شهرکرد و بالعکس از طریق فرودگاه شهرکرد برقرار شد.

سیداسماعیل نژادحسینی، سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز از فرودگاه شهرکرد به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه - شهرکرد - عسلویه از تاریخ دهم اردیبهشت ماه برقرار شد.

وی ادامه داد: این پرواز با پیگیری‌های قابل توجه استاندار محترم و حسن نظر بعضی از مسئولان دیگر بعد از سالیان محقق شد. امید است ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از این گفته بود:  توسعه پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد به افزایش صادرات، واردات، جابجایی مسافر، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کند.در این راستا تسهیلات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن تأمین و پرداخت می‌شود.

محمدکاظم منزوی نیز گفته بود:  قطعاً استان برنامه‌هایی برای توسعه فرودگاه شهرکرد و پروازهای مستمر در آن  دارد. بنابراین برای برقراری پروازهای مستمر لازم است ریسک و خطراتی که شامل خالی ماندن صندلی‌ها پیش می‌آید توسط استان پذیرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه فرودگاه شهرکرد است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد