Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:28:49 GMT

نخبه جوان پزشکی مشاور استانداردر حوزه بهداشت و سلامت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۰۳۷

نخبه جوان پزشکی مشاور استانداردر حوزه بهداشت و سلامت شد

در بخشی از متن این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور استاندار در امور بهداشتی و درمانی استان منصوب می شوید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در حکم انتصاب دکتر موسوی بر ضرورت ایجاد هماهنگی و استفاده از ظرفیت تعاملی با حوزه های پزشکی و درمانی و سایر بخش های مرتبط و بهره مندی از تجربیات ارزنده وی برای ارایه خدمات بهتر و جامع تر و همچنین ساماندهی و ارتقای فرهنگ سلامت عمومی مردم تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم نخستین انتصاب و انتخاب در حوزه مشاور بهداشت و سلامت استاندار در استان کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود.

این پزشک جوان و نخبه در سال ۷۶ با رتبه ۱۲ وارد دانشگاه شهید بهشتی تهران شد.

وی پس از فارغ التحصیلی در رشته پزشکی درسال ۹۰ ابتدا در رشته تخصص داخلی و پس از آن با کسب امتیاز و ظرفیت پیشرفت نیز موفق به کسب رشته فوق تخصص گوارش و کبد از دانشگاه تهران شد و هم اینک نیز به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان در کلینیک شهید مفتح هلال احمر یاسوج مشغول خدمت است.

دکتر موسوی با قدردانی از حسن اعتماد استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ضرورت همبستگی و تعامل همه ارکان برای ساماندهی و کمک بهبود وضعیت سلامت مرم بویژه در این عصر کرونایی گفت: بسیج همگانی و مشارکت و همراهی مردم بهترین و محوری ترین اقدام برای غلبه سریعتر بر این بیماری است.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد درامور بهداشت و سلامت تاکید کرد: امروز بیش از آنکه بر روی تعداد افراد مبتلا به کرونا، شمار فوتی‌ها و یا میزان ترخیص شدگان این بیماری تمرکز کنیم باید اولویت نخست خود را بر روی آگاهی ، همراهی و مشارکت بیشتر مردم و بسیج عمومی برای قطع زنجیره ابتلا به این ویروس متمرکز کرد.

وی همچنین با قدردانی از خدمات و مجاهدت کادر بهداشتی و درمانی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گفت: بهترین و زیباترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات و ایثارگری های مجموعه بهداشتی و درمان و سفیران و مدافعان سلامت ، عمل کردن به تاکیدات و توصیه های آنان و مسئولان و متولیان امر در ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در سطح ملی و استان است.  

موسوی همچنین نقش رسانه های جمعی و سایر مجموعه های فرهنگی و اجتماعی را در پیشگیری و همراهی مردم برای قطع زنجیره بیماری کرونا و غلبه بر این ویروس ارزنده و  حائز اهیت دانست.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد حسین کلانتری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد حسین کلانتری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت کهگیلویه وبویراحمد حسین کلانتری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت کهگیلویه وبویراحمد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جامعه سالم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: هر فرد نسبت به سلامت جسمی و روحی اش مسئول است بنابراین در این خصوص مشارکت جمعی نیاز است تا جامعه سالم بیش از پیش ایجاد شود.

طالبی افزود: ارائه توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در جامعه ضروری است و آگاهی مردم از آن در کاهش بیماری‌ها موثر است.

موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: کارشناسان حوزه بهداشت و درمان برای ارتقا سلامت جامعه، هدف پیشگیری از بیماری را در دستور کار دارد و در این زمینه پیشرو است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی