Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@08:13:33 GMT

مشاور سلامت استاندار کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۶۵۶

مشاور سلامت استاندار کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه وبویراحمد، نشست ستاد پیشگیری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد  به ریاست حسین کلانتری استاندار در حالی در ساختمان دولت برگزار شد که  استاندار مشاور حوزه سلامت خود را به اعضای شورای سلامت استان و ستاد پیشگیری معرفی کرد.
استاندار طی حکمی دکتر سید ابراهیم موسوی متخصص داخلی و فوق‌تخصص گوارش و کبد را به عنوان مشاور حوزه سلامت خود معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آئین معارفه، با اشاره به لزوم همبستگی و تعامل همه ارکان مبارزه با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: نقش رسانه‌ها و رسالت آن‌ها در این بین بسیار مهم است.
موسوی با بیان اینکه بیشتر اخبار و گزارش‌های منتشره در رسانه‌های استان را از طرق مختلف و به ویژه از طریق فضای مجازی رصد می‌کنم افزود: پیشنهاد این است که رسانه‌ها قبل از این که بیشتر به حوزه درمان و آمار مربوطه بپردازند باید موضوع پیشگیری را مد نظر و توجه بیشتر قرار دهند.
مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این که بیشتر به دنبال بیان و نشر تعداد افراد مبتلا به کرونا، تعداد فوتی‌ها و تعداد ترخیص شدگان باشیم وظیفه اصلی و اولویت اول نباید باشد بلکه اکنون وظیفه داریم مردم را برای قطع این زنجیره بیش از پیش آگاه کنیم.
موسوی در پاسخ به این سوال که اوضاع استان کهگیلویه و بویراحمد را چگونه ارزیابی می‌کنید با قدردانی از خدمات و مجاهدات کادر بهداشتی و درمانی استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: این مجموعه اکنون بیش از هر چیز نیاز به همکاری مردم در راستای پیشگیری دارند بهترین کمک به مجموعه درمانی استان در خانه ماندن و رعایت دستورات و نکات بهداشتی است بهترین قدرشناسی این است که تذکرات و توصیه‌های آن‌ها را جامه عمل بپوشانیم.

۴۶

کد خبر 1370251

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از نشان‌دار یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت استان و استفاده از خدمات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان‌دار شده‌اند و ۳۰۴ مادر باردار از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کرد.

وی افزود: خدمات درمان ناباروری شامل ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و هفت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت.

وی نداشتن قرارداد پزشکان متخصص نازایی با بیمه‌های پایه را مشکل زوجین دانست و تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در اسفند ۱۴۰۲ همه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در بخش دولتی دانشگاهی رایگان شد و ۱۰۰ درصد هزینه توسط سازمان بیمه سلامت قابل محاسبه و پرداخت است‌.

کد خبر 747490

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد