Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست پلیس راهور گیلان گفت: طی دو روز نخست اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 113 خودرو در مبادی ورودی و خروجی گیلان توقیف و جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری آریا از رشت سرهنگ امیر طالبی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز 8 فروردین ماه در مبادی ورودی و خروجی گیلان، اظهار کرد: در این طرح از تردد خودروها با پلاک‌های غیربومی در استان گیلان جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: در روز نخست اجرای این طرح 270 مورد تذکر به مسافر و خودروهای پلاک‌های غیربومی در مبادی ورودی و خروجی استان گیلان توسط همکاران بنده در پلیس انتظامی گیلان انجام شده است.

سرپرست پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه در روز دوم اجرای این طرح 113 خودرو با پلاک غیر بومی توقیف و به پارکینگ انتقال یافته و اعمال قانون شدند، گفت: امروز نیز در روز سوم اجرای این طرح مأموران پلیس راه و راهور در مبادی ورودی و خروجی استان گیلان حضور دارند.

وی همچنین در ادامه به اجرای ممنوعیت تردد برای خودروها با پلاک گیلان به صورت بین شهری از صبح امروز نیز اشاره و تصریح کرد: در این طرح تردد افرادی که محل کار آنها مرکز استان و یا شهرستان‌های دیگر است و یا برای انجام کارهای درمانی و ضروری مجبور به سفر بین شهری هستند تنها می‌توانند تردد کنند.

سرهنگ طالبی با تأکید بر ضرورت همکاری مردم و عدم ترددهای غیر ضرور بین شهری، بیان کرد: شهروندان گیلانی با همکاری با پلیس سبب می‌شوند تا از قوه قهریه استفاده نکنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گیلان استانداری مبادی ورودی و خروجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین