Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:41:31 GMT

‌عشایر ‌در بهبهان زمین‌گیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۲۶۴

‌عشایر ‌در بهبهان زمین‌گیر شدند

سرپرست اداره امور عشایر شهرستان بهبهان گفت: با توجه به شرایط فعلی و موضوع کرونا از همه عشایر در منطقه خواسته شده به هیچ عنوان از منطقه خارج نشده و هیچ چراهی به این شهرستان صورت نگیرد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

ماکان دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهبهان اظهار داشت: با توجه به موقعیت سوق الجیشی شهرستان، مناطق کوهپایهای و رودخانههای متعدد سالیانه تقاضای زیادی از سوی عشایر برای کوچ به این شهرستان میشود که سال جاری با توجه به شرایط کرونا از ورود و خروج آنها جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تصمیم عدم ورود و خروج عشایر از اسفند سال قبل اتخاذ شده افزود: در ورودی شهرستان با توجه به هماهنگی قبلی هیچگونه اجازه ورودی داده نمیشود و هیچ امکاناتی از سوی اداره متبوع به افراد خاطی داده نمیشود.

سرپرست اداره امور عشایر بهبهان بیان کرد: کوچ عشایر از مبدا بهبهان نیز با توجه به تمهیدات اتخاذ شده و ارسال بستهبندی مواد ضدعفونی کننده ممنوع و این عزیزان تا پایان اردیبهشت مهمان شهرستان هستند.

وی گفت: 700 خانوار با 3500 نفر جمعیت و 70 هزار راس دام در حال حاضر، در مناطق کوچ نشین شهرستان تحت پوشش اداره امور عشایر بهبهان هستند که امیدواریم تا پایان موضوع کرونا به بهترین شکل از این عزیزان مهمان نوازی شود.

‌کوچ عشایر ‌ممنوع شد13 فروردین؛ آغاز مرحله دوم رزمایش مقابله با ویروس کرونا توسط یگان‌ویژه پلیسگزارش ویدئویی تسنیم| چگونه از اضطراب و استرس ناشی از خانه‌نشینی و کرونا رهایی یابیم؟

سرپرست اداره امور عشایر بهبهان ضمن خواهش از همه عشایر جهت عدم اقدام به کوچ عنوانکرد: بنابر مصوبات کشوری و استانی در راستای حفظ سلامت عشایر، هیچ شهر و روستایی جهت گذر یا توقف ، پذیرای عشایر کوچرو آماده نیست و درصورت مشاهده مطابق قانون رفتار میشود.

فرودگاه دزفول تعطیل شد

همچنین سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تعطیلی فرودگاه دزفول به دلیل ویروس کرونا خبر داد.

امید بن عباس در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از دزفول، اظهار داشت: بر اساس جدیدترین مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم،فرودگاه دزفول از دوشنبه11فرودین  تا پنجشنبه 14فروردین ماه سال جاری تعطیل است.

وی افزود: کلیه پروازها در 4 روز آینده کنسل شدند.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اداره امور عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع شدن دسترسی به سه نقطه سردشت دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار سردشت دزفول ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و شست و شوی زیرساخت‌های جاده‌ای دسترسی به روستاهای ماهوربرنجی علیا و سفلی و میدان بخش سردشت دزفول قطع شد.

سوزنگر افزود: با توجه به وضعیت جوی، شهروندان از حرکت به سمت بخش سردشت تا عادی شدن شرایط خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش سردشت در شمال شهرستان دزفول با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزارنفر قرار دارد.

کد خبر 6095261

دیگر خبرها

  • قطع شدن دسترسی به ۳ نقطه سردشت دزفول
  • قطع شدن دسترسی به سه نقطه سردشت دزفول
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق