Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:11:24 GMT

کابوس لیورپول؛ سرنوشت قرمزها در دست 14 تیم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۳۰۷

کابوس لیورپول؛ سرنوشت قرمزها در دست 14 تیم

لیگ برتر انگلیس تا 11 اردیبهشت به تعویق افتاد اما مشخص نیست که در آن تاریخ هم امکان شروع مجدد بازی ها وجود داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی لیورپول به مصاف برابر اتلتیکو مادرید بر می گردد. دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در آنفیلد که با برتری 2-3 تیم اسپانیایی همراه شد و مدافع عنوان قهرمانی وداعی تلخ با رقابت ها داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پس از آن به دلیل شیوع گسترده کرونا در انگلیس، لیگ برتر به تعویق افتاد. دو روز پیش برای دومین بار تعویق رقابت ها تمدید شد و قرار است 11 اردیبهشت بار دیگر در این مورد تصمیم گیری شود. الکساندر چفرین رئیس یوفا روز گذشته گفت که اگر امکان برگزاری بازی ها تا ماه ژوئن(تیرماه) وجود نداشته باشد، باید فصل را تمام شده تلقی کرد و با توجه به وضعیت بحرانی اروپا، شاید ادامه فصل جاری امکان پذیر نباشد.

 

طبق ادعای نشریه اتلتیک، در صورتی که کرونا تا ماه ژوئن نیز از بین نرفته باشد، سرنوشت لیگ برتر به تصمیم 14 تیم بستگی خواهد داشت به این ترتیب که اگر از 20 تیم حاضر در لیگ، 14 تیم به لغو شدن لیگ رای بدهند، فصل باطل خواهد شد و لیورپول نمی تواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

پیش از این نایب رئیس وستهام صراحتا خواستار تعطیلی رقابت ها و لغو تمام نتایج این فصل شده بود اما منچستریونایتد اخیرا با انتشار بیانیه ای خواهان ادامه رقابت ها به هر ترتیبی شد.

لیورپول با 25 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی تنها دو برد تا قهرمانی فاصله دارد. 30 سال از آخرین قهرمانی قرمزها در لیگ برتر می گذرد.

 

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان یورگن کلوپ این بازی جذاب را با برتری 4-2 به پایان رساندند.

دانلود (75MB)

دیگر خبرها

  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور