Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که طی نوروز سال گذشته بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی ثبت شده بود، این رقم در مدت مشابه نوروز امسال به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد رسید که ۴۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان کاهش در این مدت مربوط به روزهای بعد از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و در روزهای هفتم تا نهم اتفاق افتاده است که به ترتیب شاهد کاهش ۵۰، ۶۲ و ۶۲ درصدی تردد در این روزها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعات ۱۷ تا ۱۸ و ۱۹ تا ۲۰ ساعات اوج تردد در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی طی نوروز امسال به شمار می‌روند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان‌غربی ادامه داد: متوسط سرعت ثبت‌شده توسط سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه‌های استان ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده که سرعت مناسبی است.

«شکری»، با بیان اینکه ۱۰ درصد ترددها طی این مدت در جاده‌های آذربایجان‌غربی مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است افزود: هشت درصد از مجموع ترددها نیز در همین مدت دارای تخلف سرعت غیرمجاز بود.

به گزارش ایرنا، طی نوروز بیشترین میزان تردد در جاده های آذربایجان غربی و کشور ثبت می شد که امسال با توجه به شیوع کرونا، این ترددها بسیار کمتر شده است.

مسوولان نیز کاهش تردد را در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا به مردم توصیه می‌کنند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای کاهش ترددهای بین شهری و بین استانی از روز هشتم ماه جاری طراحی و اجرا شده و تا ۲ هفته نیز ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده نوروز وسایل نقلیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جاده های آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت