Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@02:15:54 GMT

آمار ثبت‌نام مسکن ملی در شهرهای کوچک

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۵۳۲

آمار ثبت‌نام مسکن ملی در شهرهای کوچک

آفتاب‌‌نیوز :

آمارهای ارایه شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص حجم کل ثبت نام کننده ها در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن نشان می دهد در مرحله اول ۲۳۴ هزار و ۲۵۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کشور ثبت نام کرده اند. در واقع تعداد کل ثبت نام کنندگان این طرح در همه نقاط کشور (شهرهای بزرگ، شهرهای جدید و شهرهای کوچک) در فاز اول ثبت نام ها، به این میزان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۹ نفر در فهرست متقاضیان تأیید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار گرفته اند. از این تعداد ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر متقاضیان ثبت نام شده در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر هستند که مسوولیت ساخت واحدهای آنها بر عهده بنیاد مسکن قرار داده شده است.

در شهرهای بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که با توافق وزارت راه و شهرسازی بخشی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در آنها از سوی بنیاد مسکن ساخته می شود نیز ۵۳ هزار و ۳۲۹ متقاضی ثبت نام کرده اند.

از مجموع کل متقاضیان ثبت نام شده در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی در فاز اول همچنین حدود نیمی از آن ها معادل ۳۳ هزار و ۳۷۶ نفر تأیید صلاحیت شده و واجد شرایط برای ورود به این طرح شناخته شده اند.

از مجموع بیش از ۵۳ هزار نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای توافق شده بین بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن ملی (که جمعیت بالاتر از ۱۰۰ هزار نفر دارند) نیز ۲۴ هزار و ۱۴۵ نفر تأیید صلاحیت شده و برای ورود به مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن معرفی شده اند.

بنیاد مسکن در ۱۱۳۳ شهر با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام و ساماندهی طرح اقدام ملی مسکن را برنامه ریزی و آغاز کرده است. این در حالی است که در مرحله اول ثبت نام این طرح در ۴۲۱ شهر با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام به عمل آمده است.

بنابراین گزارش، مرحله دوم ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از روز شنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۸ آغاز و تا اواخر اسفند ماه ادامه یافت که مجموع کل ثبت نام کنندگان را به بیش از ۱.۶ میلیون نفر رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن ۱۰۰ هزار نفر بنیاد مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع

هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی، فعالیت در خزر را ممنوع اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی؛ معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی  مازندران در جمع خبرنگاران گفت: هواشناسی دریایی با صدور هشدار نارنجی فعالیت در خزر را ممنوع اعلام کرد که این ممنوعیت  از اوایل وقت دوشنبه 17 اردیبهشت تا اوایل وقت چهارشنبه 19 اردیبهشت است.

وی افزود: به دلیل وزش باد شدید و مواج شدن دریا و بارش باران همه فعالیت‌های دریایی ممنوع اعلام شد.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: اوج شدت وزش باد از اوایل وقت دوشنبه و افزایش موج هم از دوشنبه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی  مازندران با بیان اینکه بیشینه سرعت وزش باد تا 17 متر بر ثانیه می رسد خاطرنشان کرد: ارتفاع موج قابل ملاحظه تا 1.7 متر (5/6 پا) و بیشینه ارتفاع موج تا 2.7 متر (8/9 پا) پیش بینی شده است.

اسدی با هشدار به شناورهای کوچک گفت: فعالیت همه شناور‌های کوچک و متوسط و شناور‌های صیادی در دریای خزر ممنوع است.

وی افزود: احتمال غرق شدن شناگران و  شناور‌های کوچک و متوسط وجود دارد و در معرض خطر بودن شناور‌های صیادی، پاره شده تور‌های صیادی و  خسارت به تاسیسات دریایی و آسیب به قفس پرورش ماهی از عواقب این سامانه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود