Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@05:57:07 GMT

کاهش ۴۰ درصدی متوفیان تهرانی در روز جمعه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۵۸۴

کاهش ۴۰ درصدی متوفیان تهرانی در روز جمعه

شهردار تهران گفت: براساس آمار موجود در روز جمعه (هشتم فروردین) با کاهش ۴۰ درصدی آمار متوفیان شهر تهران مواجه بوده ایم.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در حضور رئیس جمهور و همه اعضای این ستاد برگزار شد.

در بخشی از این جلسه پیروز حناچی شهردار تهران آماری درخصوص تعداد متوفیان و همچنین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی خطاب به اعضای ستاد و رئیس جمهور ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیروز حناچی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد در بهشت زهرا در ۲۴ ساعت منتهی به شب گذشته (پایان روز جمعه) تعداد متوفیان در نقطه پایانی که همان بهشت زهرا بوده است به میزان ۴۰ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه می‌دهد: ما در هفته گذشته رکورد ۱۱۹ نفر فوت شده در روز را داشتیم، اما دیروز (روز جمعه ۸ فروردین) این عدد به ۶۸ نفر رسیده است.

شهردار تهران با اشاره به این مطلب که پرس و جوی ما نشان می‌دهد که در کرج، بابل، قم و مشهد هم همین کاهش متوفیان را شاهدیم اظهار امیدواری می‌کند که این کاهش متوفیان ادامه پیدا کند.

حناچی همچنین از آغاز طرح رصد خودرو‌هایی که در شهر تهران تردد می‌کنند خبر داد و گفت: از دیروز طرحی را آغاز کردیم که دوربین‌های کنترل ترافیک فعال شده اند و پیامکی به رانندگان ارسال می‌کنند و از رانندگان می‌خواهند که از تردد غیرضروری خودداری کنند.

سفر‌های مترو و اتوبوسرانی در روز گذشته (روز جمعه) مجموعا به ۸۰ هزار سفر رسیده است در حالی که در روز پنجشنبه این عدد ۱۸۶ هزار سفر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیروز حناچی شهردار تهران شهرداری تهران بیماری کرونا ویروس کرونا روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت