Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از انجام عملیات تخلیه و بارگیری به صورت ۲۴ ساعته خبر داد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، حسین شهدادی از ثبت رکورد تخلیه 13500 تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار و خروج همزمان آن ظرف یک روز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ابتدای سال جدید، انجام عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل گندم، برنج و فرآورده‌های نفتی به صورت 24 ساعته در بندر در حال انجام است.

گزارش ویدئویی تسنیم| ‌کنترل مسافران در مبادی ورودی بندر امام خمینی / چرا آزادراه اهواز ـ بندر امام ‌کنترل نمی‌شود؟تخلیه 160 هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره)

وی با بیان افزایش تعامل و همکاری گمرک و بندر, افزود: اولویت اصلی اداره‌کل بنادر استان با وجود شرایط و مشکلات موجود، تخلیه و خروج 24 ساعته کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و ارسال آن به مقاصد شهرستان‌های هدف در کوتاهترین زمان ممکن است.

شهدادی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات استراتژیک بندری و مکنده‌های غلات 600 تن بر ساعت، عملیات بندری با نرم مطلوب، ایمن و با سرعت در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان فروردین ماه پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری خواهد شد.

وی افزود: غربالگری و پایش افراد و کامیون های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری، محوطه ها و اسکله ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اداره کل بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

سید عبدالملک الحوثی اظهار داشت: در بخش پایانی سخنان خود به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز گذشته ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.

الحوثی تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی