Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:10:58 GMT

۲۰۰ واحد صنفی متخلف در شادگان پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۹۸۹

۲۰۰ واحد صنفی متخلف در شادگان پلمپ شد

رییس اداره صمت شادگان گفت: به دلیل عدم توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا ویروس، ۲۰۰ واحد صنفی متخلف در شادگان پلمپ شد.

عبدالامیر ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد واحد صنفی که مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا  مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضرور را رعایت نکرده بودند، تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با هدف اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا گشت‌های مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی تشدید و در دو نوبت صبح و عصر به صورت مستمر فعال است و در این خصوص تا کنون تعداد ۲۰۰ واحد صنفی متخلف در مناطق مختلف شهرستان شناسایی و با همکاری اتاق اصناف، پلیس اماکن و شبکه بهداشت شادگان پلمب شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان افزود: صنوفی که به صورت خودجوش نسبت به اجرای دستورالعمل ابلاغی احساس مسوولیت نموده و همکاری لازم را در قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس را دارند شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

ناصری در پایان بیان کرد: از بازاریان و کسبه تقاضا داریم نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی اقدام نمایند در غیر این صورت روند پلمپ و تعطیلی به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که شادگان به عنوان یکی از شهرستان های دارای وضعیت قرمز ابتلا با توجه به درصد مبتلایان(21 بیمار و دو فوتی) در یکصد هزار نفر جمعیت، اعلام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان برنا خوزستان کرونا ویروس پلمپ واحدهای صنفی دستورالعمل ستاد کرونا تخلف واحد های صنفی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا پوربه روز یکشنبه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستا‌های فاروج دریافت شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج ادامه داد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده شد که در داخل آن ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال بود.

سرهنگ پوربه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ماینر، دستگاه تولیدکننده رمز ارز (نوعی دارایی دیجیتال) است که به صورت غیرمتمرکز تولید و نگهداری می‌شود و برای استخراج آن‌ها باید محاسبات ریاضی پیچیده‌ای توسط رایانه به‌صورت مستمر انجام شود که مستلزم مصرف برق زیادی است.

متوسط انرژی مورد نیاز برای استخراج هر بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز ساخته شده، حدود ۳۰۰ مگاوات ساعت برآورد می‌شود که این انرژی به صورت متوسط معادل مصرف برق بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در یک روز است.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند