Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@21:19:57 GMT

کشف ۷۱ کیلوگرم موادمخدر و‌ دستگیری دو متهم در بجستان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۰۵۸

به گزارش ایلنا از گناباد، حسن آزادیخواه در این خصوص گفت : در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر ورود محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان خراسان رضوی موضوع در دستورکار پلیس بجستان قرار گرفت و اکیپ‌های گشت این فرماندهی به بطور نامحسوس جاده فردوس به بجستان را بمدت ٢۴ ساعت تحت کنترل قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به محض مشاهده و اطلاع از ورود محموله به حوزه استحفاظی شهرستان بجستان در حوالی روستای چاه فالیز با یک عملیات ضربتی و در فرصتی مناسب موفق به توقیف خودرو شده و راننده و سرنشین آن را نیز دستگیر و مقدار ۷۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان تصریح کرد: با تحقیقات بعمل آمده متهمان قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشوربه یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی را داشتند که با حضور به موقع پلیس خودرو حامل مواد مخدر توقیف و متهمان نیز دستگیر شدند.

 آزادیخواه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل دادسرا شده اند، بیان داشت : در این ایام که بیشتر توان و ظرفیت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف معطوف مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و نجات آنان است متاسفانه عده‌ای برای دست یابی به منفعت مالی خود دست به چنین اقدامات مشمئز کننده‌ای می‌زنند که به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم پلیس مقتدرانه در صحنه حاضر است و با این گونه افراد قاطعانه برخورد قانونی می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پژو جاده خودرو دادسرا مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان